Salaris secretaresse

• Krauseheinrich

Linsey: de ‘automotive’ is een zeer geemancipeerde bussiness: enkele jonge dames op onderstaande pagina hebben inmiddels middel-management of zelfs de top/mt bereikt. alhoewel ze klagen dat ze nu stukken minder verdienen dan ervoor… toen ze nog in de ‘sales/advertising’ werkten.

http://www.carsnbabes.net/

• Thomas

@Krauseheinrich……duitse humor…

Sukkel.

• mr_dejonge

linsey, wat is je opleiding('s nivo)? - ongeschoold/(v)mbo??: dit is aannemelijk gezien eerdere argumentatie van jaboeien: “je bent 21 jaar mét 2 jaar werkevaring en nu wordt je een loopbaantraject aangeboden. ”

ik ben echt benieuwd. (gezien je ambities). je zal in dit toch wel (verder) moeten studeren

• Naomi

Bedankt dat je nu na twee keer vragen eindelijk antwoord geeft op de vraag die ons allen in spanning heeft gehouden.

Niet omdraaien he, jij hebt hier de praatjes niet ik.

Zal je antwoord geven (je hoeft het maar een keer te vragen, zo werk ik overigens ook).

Ik ben salarisadministrateur en verdien een bruto salaris van Euro 3.300,00 8% vakantiegeld, 13e en 14e maand. Te druk om plaats te nemen in het MT en rijd in een eigen auto.

• Naomi

Je vraag gaat weer enkele dagen of weken onbeabtwoord blijven, waarschijnlijk zul je dezelfde vraag nog eens moeten stellen. Het gedrag laat zekers te wensen over.

• Naomi

Ik was al tevreden……

Geef gewoon eerlijk antwoord op de vragen, verder niets aan de hand.

• Nena

Beste mensen,

Ik heb een vraag.

Ik ben nu 22 jaar. Heb inmiddels 3 jaar een vast contract als juridisch secretaresse op een advocatenkantoor in alkmaar. Werk 40 uur per week. Het kantoor telt ongeveer 15 personen en ik werk voor 1 advocaat. Ik verdien 1400,- bruto per maand.

Mijn vraag is of mijn salaris redelijk is.

groet Nena

• mr_dejonge

Datum: 12-08-2007 19:02

linsey, wat is je opleiding('s nivo)? - ongeschoold/(v)mbo??: dit is aannemelijk gezien eerdere argumentatie van jaboeien: “je bent 21 jaar mét 2 jaar werkevaring en nu wordt je een loopbaantraject aangeboden. ”

ik ben echt benieuwd. (gezien je ambities). je zal in dit toch wel (verder) moeten studeren

• Linsey

Geachte heer de Jonge,

Mijn opleidingsnivo is VWO en daarna IVA. Verder volg ik op dit moment een opleiding aan de Nyenrode Business Faculteit (voor één halve dag/avond in de week)

Dit moet en is voldoende voor deelname in het MT zeker in combinatie met mijn uitstraling.

Groetjes,

Linsey

• Naomi

hahahahahaha, hier kun je toch alleen maar om lachen!!

Lindsey, heel veel succes met je baan.

(ps, ik hoop dat je de vragen op je werk wel kunt beantwoorden, want hier schijn je toch wat moeite te hebben de juiste antwoorden (als je al antwoord) te geven)

Het allerbeste in je MT