Hoe verklaar je het dan?
Eerst zeg je het een over je opleiding en dan het ander?
Het is niet aanvallend bedoeld, maar ik zie geen andere verklaring.
gr. Joyce
Linsey,
Niet alleen het forum is onzinnig, het is de mentaliteit in het algemeen.
Want wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt..
Hier op het forum zie je wat er normaal achter je rug afspeelt.
Ook van mensen van wie je het niet zou verwachten, de aardige dame van de salarisadministratie bijvoorbeeld (“ik ben niet jaloers!”)
Naarmate je wat hoger op de ladder komt te staan wordt het alleen maar erger, doe er je voordeel mee, ze kunnen het ook niet helpen…
Succes!
mvrgr,
hoger op de ladder? tja het is eenzaam aan de top voor… “een 21 jarige mbo geschoolde secretaresse, werkzaam via het uitzendbureau, bruto 1900/netto 1500 ”… het is een leuk aanvangssalaris voor werk op dat nivo.
thomas, welk voordeel kan dit meisje opdoen als je zegt dat je iedereen moet wantrouwen?
linsey, doe hier je voordeel mee: wees eerlijk, tenzij je intelligent genoeg bent om een consistent verhaal te verzinnen, kleed je niet te sexy / (lees onfatsoenlijk) op je werk. voel je je soms ondeugend (1week per maand).., verberg dit stuur dan niet naar alle alfa-mannentjes/accountmanagers om je heen van die plagerig-uitdagende signalen.. dit zijn de redenen waarom mensen achter je rug om praten. zorg dat je niet alleen op 'n ladder-trede wordt gezet zodat de mannetjes om je heen onder je rokje kunnen kijken als ze voorbij lopen…
Beetje late reactie, maar wil toch nog even reageren.
Ik geloof ook geen ene zak van wat Linsey op haar rekening krijgt. (wat ze “verdient” is iets anders)
Als het wel zo is, ben ik idd ongelooflijk jaloers !!!
Even een “normaal” salaris (althans, dat zegt men tegen mij, zelf vind ik het te weinig, EUR 2300,= zou ik reeel vinden)
MBO (MEAO)
38 jaar.
18 jaar werkervaring
Huidige functie: adm.medewerkster afd.verkoop/sales assistant
EUR 1970 bruto per maand voor 36 uur (bij 40 uur zou het ca. 2100 zijn)
Winstuitkering max.16 % (gelukkig maakt dat een hoop goed)
25 vakantiedagen
11 atv dagen
pensioen volledig betaald door werkgever
Ik geloof dat ik redelijk gemiddeld verdien, dus die bedragen die worden genoemd voor iemand van 21 jaar ofzo ? met 3000 bruto ?? daar geloof ik dus helemaal niets van.
Ik wil even reageren op al jullie e-mails waarin blijkbaar niemand dus weet wat een secretaresse werkelijk kan verdienen. Ik ben secretaresse en heb mijn directiesecretaresse diploma MBO 4 sinds 4 jaar afgerond.
Ik ben nu 23 jaar en mijn salaris ligt bruto op 22500 euro. Toen ik 21 was had ik een salaris van 1950 2000 euro bruto. Nu hoeven jullie je niet meer af te vragen wat een secretaresse kan verdienen want dat is gewoon een hoop. Voorlopig sta ik nog niet stil met mijn salaris dus…enne het salaris van een secretaresse die voor Raad van bestuur werkt kan zomaar oplopen tot 4500 euro bruto.
Kan deze discussie ook gesloten worden.
Ik zal je wel even uit je eigen droom helpen. Ze halen helemaal niets door elkaar. Een Directiesecretaresse kan heel erg goed verdienen. 1800 netto is niet abnormaal hoor! Ik ben zelf directiesecretaresse van 23 jaar en heb een salaris van 1600 netto en dat is 2250 bruto. Ik heb nu 3,5 jaar ervaring. Moet jij nou eens uitrekenen wat een directiesecretaresse gaat verdienen met 20 jaar ervaring! (als je daaruit komt tenminste)! SuccesJoop schreef:
>
> Nou geen ruzie
>
> Ik ben het met Rens eens, volgens mij halen de secretaresse
> bruto/netto door elkaar heen. Kijk eens naar de overheid,
> kijk eens naar beginnende HBO-ers hierop het prikbord… je
> gaat mij niet vertellen dat een secretaresse via het
> uitzendbureau 1800 netto verdiend… als je die lijn binnen
> een bedrijf zou doortrekken dan zouden de salarissen absurd
> hoog worden. Een directiesecretaresse met 20 jaar ervaring,
> die zal het misschien wel hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?