Salaris secretaresse

• Thomas

Beetje hypocriet, wel zeuren dat iemand jou vraag niet beantwoord maar als iemand jou iets vraagt dan geeft meneertje niet thuis.

Krijg je wat vaag gebrabbel over het onbreken van analytische vermogens…..

( wist je trouwens dat de kinderlijke uitspraak “wat je zegt ben je zelf ” vaak gewoon klopt!) Dat blijkt in deze discussie ook maar weer. Of niet? meneer dejonge en Noami/ Monique (“ik ben niet jaloers”)

Voor de duidelijkheid zal ik mijn eerdere vraag nog even herhalen;

Wat doe jij eigenlijk werkelijk? wat verdien je en wat is jouw achtergrond?

let wel en hier citeer ik jou even;

“gaarne een eerlijk antwoord geven- ……..zodat deze discussie gesloten kan worden. we kennen je toch niet.”

Alvast bedankt.

• mr_dejonge

thomas, zonder je als persoon te beledigen… maar ik denk dat je geen man' bent .. is niet mogelijk.

je bedoelt het goed, althans je hebt een gevoel van rechtvaardigheid wat je op een zinloze manier uit: je bent emotioneel, goedgelovig, geen analytisch vermogen, niet ‘to the point’ en vergeet waar deze discussie over gaat.

• Thomas

mr_dejonge, volgens mij heb je, zoals ik hiervoor ook al heb gesteld, zelf moeite met je analytisch vermogens. Dit blijkt overduidelijk uit de wilde en ongefundeerde conclusies die je meent te moeten trekken.

En waarom moet ik een normale vraag, zeer relevant op dit forum, bij deze, drie! keer herhalen? “zonder je als persoon te beledigen… ” maar.. ben je dyslectisch?

Mij rest jou sterke toe te wensen en vooral wijsheid…

• mr_de_jonge

Thomas, duidelijker kan ik het niet uitleggen. ik ben geen secretaresse/adm.medewerker, mijn positie is niet relevant voor het onderwerp van deze discussie. :'Linsey: salaris secretaresse'

Linsey: is dit wat je aangeboden krijgt?: “Jij weet dat er meer in je zit. Je zou wel een (extra) secretaresseopleiding willen volgen en je verder willen ontwikkelen. En je hebt minstens 2 jaar werkervaring als secretaresse en MBO werk- en denkniveau. Dan hebben wij iets voor jou: een loopbaanprogramma speciaal voor secretaressen.”

link:

http://www.randstad.nl/rnl/werknemer/diensten/secretarieel/loopbaanprogramma.xml

met je ‘VWO, IVA en Nyenrode’ pas je niet in het gewenst profiel van randstad. (een accountant bieden ze immers ook geen cursus financiele administratie aan, als je begrijpt wat ik bedoel: indien niet. ach tja volg dan dit advies. een loopbaantraject van randstad?: doe er je voordeel mee. je bent dan een van de weinige MBO-geschoolde secretaresses met een schoevers-certificaat, met een uitstraling én een Nyenrode MBA.

• menno

Thomas stelde een vraag………..en dat betrof niet een haarfijne Dr. Phil- analyse van zijn persoonlijkheid.

Ben bang dat de “meester” een klein beetje een fantast is. Of zou het…….

Nee toch?! Is het onze huisfantast? De weledele wellicht? Dé liepe biester?!

• mr_dejonge

Ik ben een nazaat van het huis von Lippe, de tak Biesterveld. nu werkzaam als een consultant bij een investment banker in London. bruto salaris 150k/jaar. salaris van mijn secretaresse 25k/jaar.

Ik neem aan dat ik je nu tevreden bent gelovige Thomas.

—————————————————————————–

Bovengenoemde was relevant. Nu terug naar het onderwerp van deze discussie:

een secretaresse van 21 jaar, 2jaar ervaring en krijgt een randstand secretaresse MBO nivo loopbaanprogramma aangeboden.

ze beweert daarna het VWO, IVA, en Nyenrode afgerond te hebben/ te studeren. Thomas, als je dit gelooft, ben je ofwel slecht geinformeerd én dom, of niet serieus.

Jij mag dit verhaal (incl mijn) dan wel geloven, Ik verwacht geen eerlijk antwoord meer van linsey. voor mij is deze discussie dan ook gesloten.

• De weledele liepe biester

De echte Biester meldt zich bij deze. Ben niet blij dat u, mr_dejonge mijn naam misbruikt voor uw eigen doeleinden.

Gegroet.

De weledele LB

• hrm_1

menno = loozert.

• Joyce

Hoi mr_dejonge, idd als eerste schrijft ze 21, mbo en werkzaam via uitzendbureau…

Daarna VWO, IVA en studerend (meende ik) aan Nyenrode en oa werkzaam in MT..

Kom op zeg mensen wordt wakker. mr_dejonge heeft gelijk, ooit van iemand gehoord die werkzaam is via het uitzendbureau en dan in het mt komt? Tuurlijk niet, het zijn de wens van de gedachte. Tel mee: de gemiddelde VWO student is 18/19 als hij/zij klaar is, dan 2 jaar ervaring is als 20/21… Dus volgens mij moet ze dan echt super hoog begaafd zijn. Maar zo iemand heeft natuurlijk weer een veel hoger salaris!

Lindsay voelt zich dom dat ze netto en bruto door elkaar heeft gehaald, en probeerd dit goed te praten. Met het gevolg dat ze steeds verder weg zakt in haar eigen leugens…en deze misschien ook wel begint te geloven?

Joyce

• Linsey

Laat allemaal maar. Ga jullie eigen weg. Ik red me wel. En trouwens ik heb me niet vergist!!

Groetjes,

Linsey