Salaris secretaresse

• Linsey

Beste Naomi,

Ik heb het idee dat je nogal met jezelf overhoop ligt. Wel vervelend voor je. Als ik jou was zou ik 'ns met iemand gaan praten. Jaloezie is namelijk een vervelende eigenschap… dat is waarschijnlijk ook de reden dat je nooit hogerop zult komen. Zonde.

Groetjes,

Linsey

• mr_dejonge

linsey . je bent anoniem so who care's als ‘jij’ (wie je ook bent) alleen (v)mbo/administratie. hebt gedaan. en nu in een loopbaantraject zit tot secretaresse. 70% van de bevolking moet het hiermee doen of lager.. het is toch geweldig als mensen met dit opleiding/werk nivo toch een leuksalaris mogen verdienen.. graag een eerlijk antwoord. het doel van dit forum is een discussie over opleiding/werk/salaris in zijn algemeenheid.

indien geen reactie: succes met ‘je uitstraling’

ps: hebben de meeste ‘accountmanagers’ / om je heen een IVA opleiding gedaan?… mooi dat die jongens toch nog ‘goed’ terecht komen.. de IVA scholieren zijn meestal rijkeluiskinderen die nergens voor willen deugen (niet intelligent genoeg voor havo/vwo uni) en door pappie met diepe portemonnee als laatste hoop naar de IVA worden gestuurd.

• Naomi

Hahahahahahaha en dat verteld een 21 jarige mij !

Zal er eens over nadenken…………wwwwhhhaaaaaaaaaa

• Naomi

en weer geen antwoord geven……………………

geef het op met jou.

Ik meen het, het allerbeste……ennuhhh reden om jaloers te zijn heb ik echt niet.

Zoals ik al zei, ik ben salarisadministrateur, zo'n 18 jaar nu, en heb dus een redelijke kijk op de hoogte van de salarissen in Nederland.

Maar dromen mag je altijd hebben!

Succes (en dat is oprecht)

• Thomas

Naomi, ik vind het wel een beetje sneu dat uitgerekend jij op de salarisadministratie werkt. Elke dag geconfronteerd worden met salarissen van mensen die jonger zijn dan jij en meer verdienen of meer potentie hebben.

Na 18 jaar in de wetenschap dat je aan je plafond zit en ambitieloos een kwijnend bestaan lijdt achter je bureautje….

Meneer de Jonge,.. schrijft mr. voor zijn naam en suggereert rechten te hebben gestudeerd….

Een beetje volwassen kritiek had niet misstaan (voor iemand van jou “standing”)

Wat doe jij eigenlijk werkelijk? wat verdien je en wat is jouw achtergrond

• mr_dejonge

kom op zeg.. linseys comment geloof je toch zelf niet.? thomas, goedgelovigheid is een bijzondere & nuttige eigenschap .. bij kinderen. zonder een gezonde dosis analytisch vermogen & skeptisch herken je geen onlogica / tegenstrijdigheden en ben je gelijk een kind.

linsey heeft het recht een beetje te stangen - met name ná de sexsistische reacties van sommigen. echter als linsey serieus / echt was, dan had ze allang het volgende gepost:- opleiding, ervaring, en sector. ik verwacht niet meer dat ze een eerlijke reactie plaatst. ik wens haar succes in haar verdere loopbaan(traject) als secretaresse. en natuurlijk op nyenrode.

• Naomi

Allemaal prima ongelovige Thomas.

Zoek maar een ander op wie je je mooie zinnejtes kunt botvieren.

Hier kan men de waarheid niet spreken,

gegroet jullie allen

• Monique

Wat een halve waarheden schrijft Linsey, en op vragen geeft ze geen antwoord.

Nou ja, als ze zelf maar gelukkig is.

• mr_dejonge

naomi cq monique. door jouw jaloers gekijf krijg ik geen antwoord op mijn vraag.

linsey gaarne een eerlijk antwoord geven- over je opleidings(nivo) zodat deze discussie gesloten kan worden. we kennen je toch niet.

• Linsey

Ben eerlijk over mijn opleiding, wat een getreuzel zeg…. Naomi is inderdaad Monique (errug triest)

Wat heb ik eraan om hier te gaan liegen, jullie kennen me inderdaad toch niet!

Ik ben er wel een beetje klaar mee. Een hoop jaloerse reactie's (veelal en met name van Naomi/Monique) ik had gehoopt op positieve/opbouwende reactie's.

Ik ga verder met mijn ambities en laat dit geneuzel maar achter me!

Groetjes,

Linsey