Salaris secretaresse

• Rens

Inderdaad Jasper. Bij het acc kantoor waar ik werkte verdiende de secretaresse met schoevers opleiding (24 jaar en 4 jaar werkervaring) zo'n 1700 euro bruto. Dus denk dat Linsey hiervoor haar mondelinge vaardigheden regelmatig onder het buro van haar baas moet verbeteren :-)

• kees

dit is het salaris van een ‘officemanager’ . aka veredelde secretaresse. Klopt je functieomschijving wel. mischien ben je wel (zonder dat je het weet) gepromoveerd tot ‘officemanager’ ..

bij uitzendbureau zouden de bruto kosten voor de werkgever neerkomem op circa 60euro/10.000 euro p/m.

Zie je er leuk uit; moet je regelmatig overwerken MET je baas?

een (dir.)secretaresse zit in schaal 5 overheid. max 2000 bruto

• Naomi

Jij bent in de war!

De bedragen die je noemt zijn bruto.

• kees

Lindsey zei: “Dat ik bijvoorbeeld 1600 of 1700 euro ga verdienen (wat is dat bruto)?”

Ja klopt ze is in de war. tussen bruto en netto.: Lindsey je had moeten zeggen: “Dat ik bijvoorbeeld 1600 of 1700 euro Bruto ga verdienen (wat is dat Netto)?”..

antwoord: netto is dat circa 1100 -1200 euro.

• Thomas

Beste Kees,

Begrijp jij het wel? kan je niet zo goed lezen? of ben je een beetje gefrustreerd dat een secretaresse van 21 meer verdiend?

• Femke

Bedankt Kees!

• Naomi

Maakt mij niet uit wat ze verdient. het is alleen zo spijtig als je op 2100 euro zit te wachten de komende maand, en wat blijkt dan dat er slechts Euro 1200 gestot gaan worden op je bankrekening.

Al verdient ze een duizend of drie met haar 21 jaar, whatever……

• Joop

inderdaad, met alle respect voor de secretaresse met 3 jaar ervaring… zonder neventaken die niets met het werk te maken hebben, zal er geen baas zijn die dat bedrag betaald voor die functie met die leeftijd en die ervaring en dan ook nog eens via een uitzendbureau.

• menno

Nou blijkbaar dus wel Joop. Of wou je beweren dat alle secretaresses hier verschijnselen van dementie vertonen?! Kom op zeg, Linsey en Femke weten toch zeker wel wat ze elke maand op hun rekening bijgestort krijgen? En ja, ik vind het ook veel.

• menno

Wat verschrikkelijk erg voor je zeg, dat als er een vrouw (veel) meer verdient dan jij, je gelijk van die waandenkbeelden krijgt. Misschien moet je even in therapie ofzo.