Salaris secretaresse

• Linsey

Je wilt zeker graag horen dat ik een DD-cup heb, slank, 171cm ben en blonde lange haren heb.

Overigens heb ik groen/blauwe ogen.

Ik zie er inderdaad wel goed uit, althans dat hoor ik de accountmanagers en zaken relaties bij ons vaak tegen me zeggen.

Ik geef toe dat als je er knap en mooi uitziet en je je sexy kleed er een wereld voor je opengaat.

Overigens hebben mijn werkzaamheden een puur zakelijk karakter en ben ik serieus en gemotiveerd met mijn werkzaamheden bezig. Ik ben vaak bij het management team overleg aanwezig en heb ook de ambitie om in de toekomst deel uit te gaan maken van dit team.

Groeten,

Linsey

• Joop

om te notuleren neem ik aan..

• jaboeien

leer wat van deze reacties: dit is het gemiddelde denkbeeld van de collega's om je heen. ‘mooi’ zijn heeft ook een nadeel. met name voor de dames. ze nemen je minder snel serieus. hoe hoog ook je cijfers waren op de secretaresse-school.

verder je bent je bonus bovenop je standaard secretaresse salaris dus wel waard: zonder een inbreuk te doen op je kwaliteiten als secretaresse. je fungeert ook als een soort van visitekaartje, een streling voor het oog, waardoor de zakenrelaties graag terug komen; en de accountmanagers graag op hun werk komen.

zonder in details te treden: wat voor soort bedrijf is het? kwa omvang - middelgroot schat ik in, vanwege de accountmanagers. groeien naar management is een mooie droom… sexy kleden en ondeugend/onschuldig flitern is de eerste stap. en de wereld gaat voor je open. opnaar de top. meisje meen je dat. veel succes.. Kennis, kunde, intelligentie, studie, goed én hardwerken is niet nodig.

serieus welke opleiding(nivo) heb je gevolgd.? en wat is de corebussiness van het bedrijf?

• Naomi

In onze branche behoor je met zo'n bruto salaris in het MT !

Daar hoor jij toch zeker hoor, met zo'n dijk van een salaris, al is het maar alleen voor zaal-vulling.

Kun je nu eens aangeven in welke branche je werkzaam bent?

• Herman

Beste mensen, laten we nu eens stoppen met het gezeik over dit exorbitant hoge salaris van (lekkere) Linsey, en wat ze hier nu allemaal wel of niet voor moet doen!!!!

Als jullie (gefrusteerde) figuren nu ook zoveel willen verdienen, ga je toch ook gewoon voor tikgeit solliciteren!!!!!!!

Succes…………………………….

• Thomas

Zo, zo Herman “tikgeit” ..stoer hoor.. en wat is Herman dan wel niet?

Herman ( jaboeien, Noami en Joop) zijn zelf duidelijk niet afhankelijk van een secretariaat.

Het is blijkbaar (nog) niet tot jullie (bekrompen) grijze massa doorgedrongen dat het secretariaat (samen met de IT ) tot de belangrijkste ingrediënten behoren voor een succesvolle bedrijfsvoering.

Een gangbaar salaris voor een ervaren secretaresse ligt tussen de 2500 en 300 bruto, uitschieters voorbehouden. Ik ken een juriste die secretaresse is met dito verantwoordelijkheden en salaris (of klinkt secretaris beter?)

• Joop

ja tuurlijk, wordt dat op basis van salaris bepaald en niet op verantwoordelijkheden.

Ik heb een leidinggevende functie binnen de zakelijke dienstverlening.

• jaboeien

'grijze massa?' bedoel je hiermee ‘het klootjesvolk’, dat gekenmerkt wordt door een te kort aan ‘grijze massa’. (te subtiele woordspeling voor je) nu je ingewikkelde stelling: dat de grijze massa niet wilt begrijpen:“ja Thomas, de administratie/een secretaresse is heel belangrijk. zoniet het belangrijkste in een bedrijf.”

de reden waarom er zoiets bestaat als secretaresse -dag. ben je boos dat jij (als ‘belangrijk’ administratief medewerker), geen bloemetje gekregen hebt. en de waardering krijgt die je zou moeten verdienen. ps: een secretaresse is niet hetzelfde als secretaris. de Juriste de je kent cq de ‘secretaresse’ is niet de vrouwelijke vorm van secretaris. Een ‘mannelijke secretaresse’ krijgt doorgaans de titel administratief medewerker of klerk.

• jetje

Ik ben ook secretaresse. Ben 22 jaar en verdien 1600 netto per 4 weken. En dat verdien ik nog ‘n honder 5 bij door geregeld onder het buro van de directeur of leden van het mt te duiken. Ook ’n vluggertje in de lift zit er voor dat geld wel in.

• Thomas

“Een ‘mannelijke secretaresse’ krijgt doorgaans de titel administratief medewerker of klerk.” Als je citeert is het wel zo netjes om de bron te vermelden anders is plagiaat. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Secretaresse)

Zo heb jij en kan de rest gelijk zien dat een secretaresse op verschillende niveaus en kennisgebieden kan werken (met het daarbij behorende salaris)

En ja, je hebt het deels goed geraden, ik ben ook administratief medewerker aangezien ik als kleine zelfstandige zelf mijn administratie en secretariaat moet verzorgen….