Salaris secretaresse

• Rens

Ik ben business controller bij een groot mediabedrijf. Heb HBO BE en AC. Werk hier nu 3 jaar en hiervoor 4 jaar in de accountancy waarvan laatste jaar als relatiebeheerder. Ik ben 30 jaar en verdien 52.000 per jaar.

Ben aan het overwegen om voor mezelf te beginnen als controller op projectbasis, maar moet mezelf hier nog in gaan verdiepen.

• kees

Ik ben 32j, huidige functie manager van een afdeling applicatiebeheer middelgrote organisatie. Ik heb WO informatiekunde gestudeerd. 3 jaar relevante werkervaring na afstuderen. (3 1/2j geleden) zit nu op 60.000euro. leuk werk maar ben niet tevreden. niet gefrusteerd. ik verdien te weining voor mijn huidige functie zwaarte.

vóór mijn studie diverse administratieve baantjes.

• menno

Rens en Kees, tof deze openheid…….

• Thomas

Ik ben 38 jaar, werk eveneens voor mijzelf sinds 2006, een groot deel van mijn werkzaamheden bestaat uit advieswerk in de vastgoed op freelance basis.

Mijn inkomen is variabel maar op jaarbasis ca. € 60000

• Henk

mavo. bedrijfsleider. 40.000 pj en een geweldige secretaresse.

• Naomi

Linsey, heet ze?

• Linsey

Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie (vaak nutteloze) reactie's.

Jaloezie speelt op dit forum de boventoon, jammer!

Succes allemaal.

En het is toch echt NETTO.

groetjes,

Linsey

• jasper

We geloven ook heus wel dat het echt waar is. We zijn alleen heel erg benieuwd naar de hand en spandiensten die je verder nog verricht!

Jasper

• Naomi

hahahaha, die zullen zich naar alle waarschijnlijkheid afspelen op ee matras!

Nee hoor Linsey zonder gekheid, veel plezier met al je euro's!

Een secretaresse met een netto maandsalaris van 2000 euro's.

bruto zo'n 3300 Euro! Da's 7000 oerhollandse guldens!

Wow da's iedere drie maand een nieuwe auto!!

Nee bestaat gewoon niet, en als het wel zou bestaan, in welke branche dan, dan daar gaat het storm lopen de komende maanden.

Nou Lindsey, het allerbeste er mee en ga nu maar weer je leidinggevende het hoofd gek maken……………

• jaboeien

voor een gem uitzendkracht ben je 43euro p/u kwijt. 9.000euro p/m. = netto =1500 euro.p/m voor werknemer.

als je in vaste dienst komt voor 1700 euro netto. zal dit je baas 2800euro kosten. het is een win-win situatie voor beiden. daarentegen. als je ontslagen wordt dan moet je werkgever ww betalen. itt in dienst bij uitzendbureau.

verder is het een kwestie van solidariteit: als je collega (secretaresse's). minder verdienen leidt dit tot onrust in het bedrijf. en zal je werkgever aan iedereen meer moeten bieden. (hoe groot is het bedrijf)?/ zijn er veel gewone arbeiders?

verder geen belediging: - maar ik probeer de overige motieven van je werkgever te begrijpen: ben je blond, lang haar, slank, ranke b* model c, tussen 175-180 lang. en je heb een vrolijk spontaan en soms ondeugend karakter.?