salaris tandartsassistente

• janet

hoi hoi je kunt zo uitrekenen wat je hoort te krijgen.

zie op www.detandartsassistente.nl

jij hoort nu officieel in schaal 2 te zitten daar hoor je € € 1.615,03 te verdienen

je bent vanaf 21 jaar in een bepaalde schaal. je werk al 6 jaar bij die tandarts.

dus ga ik ervan uit dat je met dus heb je 3 jaar in de andere schaal dus kom je in schaal 2 te zitten dus je werkgeven zit er toch naast.

maar je moet niet vergeten het is een richtlijn van de nmt maar je baas hoeft dat dus niet te betalen he.

maar je verdient het wel en de NMT geeft de tandarts dat ook als advies. maar je kunt hem dit wel voorleggen natuurlijk dat is je goed recht.

het scheelt toch wel weer wat.

ik hoop dat je hier wat aan hebt

groetjes janet

• janet

dan heb jij een hele goeie baas. want dat zijn niet de richtlijnen om te verdienen.

je mag in je handen knijpen.

groetjes janet

• janet

maar je moet niet vergeten het is een richtlijn van de nmt maar je baas hoeft dat dus niet te betalen.

groetjes janet

• Rebecca

Hallo :)

Ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding via de NHA tot tandarts assistente. Ik loop nu ook stage bij mijn oom die zijn eigen tandartsen praktijk heeft., dus krijg wel wat ervaring. Ik heb gesoliciteerd in rotterdam in een tandartsen praktijk met ongeveer 12 tandartsen. Ik ben nog maar 18 en zou graag willen weten hoe veel ik eigenlijk zou moeten verdienen, vooral omdat ik wil weten of ik genoeg of te wienig krijg.

Bedankt alvast voor de reacties!

Rebecca :D

• Loraine

hey allemaal,

ik ben Loraine, heb nu 4,5 jaar ervaring als tandarts assistente en bijna 3 jaar als preventie assistente, ben qua salaris wel in een preventie assistente schaal terecht gekomen, ik werk 32 uur in de week en verdien netto 1125 euro. ik vroeg me af of dit normaal is..

naast assisteren en preventie werk doe ik ook verdoven heb hier een cursus voor gevolgt, en ik doe de voorraad en schoonmaken,

is mijn salaris redelijk, of aan de lage kant?

ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen..

groetjes Loraine.

• miejo

hello Nail,

sorry late reactie, maar waarom wil je wete waar ik werk?

Ik noem liever de naam niet hier, omdat mn baas ook ooit is hier een berichtje geplaatst heeft:p

Verdien ik veel dan?;)

• miejo

hoj mag ik nog even iets vragen..

Hoe zit het met vakantiedagen via laatste cao?

Ik werk 3 dagen in de week, en schijn recht te hebben op 2 weken vakantie in het jaar??!! klopt dat?

• Lobke

Hallo,

Ik heb een vraagje… Ik ben sinds 3 jaar preventie-assistente en ik krijg nog uitbetaald vanuit de CAO uit 2004. Dus zonder %verhoging. Ik sta nu in ta. ass.7 terwijl ik eigenlijk in ass.plus 5 moet zitten. Dit komt wel overeen met dezelfde lonen maar het klopt toch niet??? Kan ik met de salarisschalen die op jullie site staan naar mijn baas gaan en hiermee mijn gelijk krijgen of hoeft hij mij niet volgens deze schalen uit te betalen??

Groetjes Lobke

• Judith

Ik vraag me ook af of tandartsassistentes niet te weinig betaald krijgen.

Ik heb 6 jaar ervaring, ben gediplomeerd en verdien voor 24 uur werken nog geen 1000,00.

Ik krijg ook geen 13e maand of eindejaarsbonus.

zijn er meer mensen die zo weinig verdienen?Fieneke schreef:

>

> Hoi iedereen,

>

> Ik vraag me af of ik dan echt zo weinig salaris krijg of dat

> ik het me inbeeldt. Ik ben 24jaar, gediplomeerd en werk al 6

> jaar bij dezelfde tandarts als allroud tandarts-assistente

> (stoel, balie, omloop, huishoudelijke klusjes, administratie

> etc.) Ik werk fulltime(38uur) en verdien 1100euro netto per

> maand ( = 1480euro bruto)

> Ik ben heel benieuwd wat anderen uit het vak verdienen en

> hiervan vinden?

>

> Alvast bedankt voor jullie reactie

• silki

Hoi,

Ik ben 12 jaar tandartsassistente,ik doe inmiddels heel veel wat,van patienten behandelen tot de administratie , maar krijg nooit geen bonus o.i.d. Nu vroeg ik mij af of hier veel asistenten zijn die wel een 13e maand/eindejaarsuitkering of bonus krijgen voor hun prestaties.

Groeten,Silki