salaris tandartsassistente

• Suzanne

Hoi hoi,

ik heb 2 jaar geleden voor 4 jaar bij een tandarts gewerkt. Ik had toen mijn diploma nog niet en werkte 35 uur per week en mijn salaris was € '1150,- netto per maand, ik was 22 en had dus nog geen diploma. Goed salaris toch????

Maar nu ben ik 24 en wil ik graag 16 uur per week werken en heb wel mijn diploma, wat is mijn salaris nu ongeveer, ik kan ook echt nergens vinden wat het uurloon moet zijn,

Groetjes Suzanne

• saida

Hoi

Ik ben 29 jaar en ik werk nu 5,5 jaar bij een tandarts en werk 25 uur en ik verdien 1123,00. Ik vroeg me af of dit een redelijke bedrag is of verdien ik te weinig?

Daarnaast doe ik de opleiding HBO vertaler Engels en ik vroeg me af of ik doormiddel van mijn HBO niveau wat meer zou moeten verdienen voor 25 uur.

groetjes

saida

• saida

Hoi

Ik ben 29 jaar en een gediplomeerd tandartsassistente. Ik werk nu 5,5 jaar bij een tandarts. Ik werk 25 uur per week en ik verdien 1123,00. Ik vroeg me af of dit wel een redelijk bedrag is of verdien ik te weinig voor 25 uur?

Twee jaar geleden heb ik besloten om de opleiding HBO Vertaler Engels te volgen naast mijn werk als tandartsassistente en ik vroeg me af of mijn salaris voor 25 uur per week niet wat hoger moet omdat ik HBO nivea heb.

groetjes en alvast bedankt

• marleen

Beste mensen, ik zit nu in een traject waar ik hoogst waarschijnlijk zonder diploma/ervaring aan de stoel kan worden ingewerkt.

Dit zou voor ongeveer 16 uur per week zijn. Ik ben 30 jaar.

Kan iemand mij vertellen wat ik dan minimaal zou moeten verdienen? Alvast bedankt, groeten marleen.

• alies

Hoi,

hier onder vind je de salarisschaal van 2006. voor 2008 moet je ongeveer een schaal verder rekenen.

http://www.detandartsassistente.nl/page_1180519373590.html

Meestal kom je in de schaal die overeen komt met je ervaringsjaren.

Succes!

• wendy

http://home.versatel.nl/marianne.j/Uitvoeringsregeling%20A.html

Kijk even op deze site hier staat ong wat je verdiend

Salaris

Als beginnend tandartsassistent (vanaf 21 jaar) ontvang je een bruto maandsalaris van ongeveer € 1.395,- exclusief 8% vakantietoeslag. Dit kan oplopen tot zo'n € 1.835,-.

Als je werkzaam bent als tandartsassistent-plus (preventieassistent) ontvang je een bruto maandsalaris dat ongeveer tussen € 1.550,- en € 2.025,- ligt.

Dit zijn salarisindicaties voor 2008.

Hoop dat jullie zo iets meer info hebben

• Mij

Ik ben bezig met een thuisstudie van het NHA dat is erkend voor tandartsassistente

ik wil 24 uur per week werken en ik ben 25 jaar.

Maar ik krijg dan maar ongeveer 850,- bruto voor die 24 uur?

• mirjam

hai,

k heb een vraag, ik ben 26. wat moet je vragen als je gaat beginnen als tandartsassistente? ik heb geen opleiding. alle werkzaam heden ga ik daar leren!

alvast bedankt!

• Miejo

Heey

Ik werk 3 dagen in de week als 19 jarige tandartsass. met diploma en ervaring.

En ik heb mijn eerste maandsalaris gehad. netto 705.00 euries voor 108uur ofzo is dat veel?

gr.

• nail

mag ik vragen bij welke praktijk jij werkzaam bent?