salaris tandartsassistente

• Danielle

Hallo allemaal,

Ik ben een apothekersassistente en wil graag gaan werken als tandartsassistente.

Ik verdien nu € 2029 bruto per maand en ga echt niet voor minder bij een tandarts werken. Tot nu toe heb ik drie gesprekken gehad, en kan ik bij alle drie komen werken. Ik heb dus geen ervaring maar kom wel voor mezelf op en dat loont letterlijk.

Via http://www.gamma.nl/Cao/Tandartsen/Cao-Tandartsass_salarisbedragen%202007.htm kunnen jullie allemaal zien wat je hoort te verdienen. En zoals je ziet ga niet met te weinig accoord er valt te onderhandelen.

Verder wil ik reageren op de geouwehoer over wat een hbo-er gaat verdienen in het begin. HALLLOOOOO let is op mensen met 9 jaar ervaring weten en kunnen meer dan mensen met een HBO diploma en geen minuut ervaring. En wat verdient een hbo-er over 9 jaar??????? Heel wat meer als de mbo-er ooit zullen doen hoor. Dus hou nou alsjeblieft voor 1 keer op met dat gezeik over onderwaardering.

• Susan

ik ben 19 jaar oud en heb mijn diploma voor tandarts assistente

ik ga 32 uur per week werken en verdien 1283,03 bruto hoeveel zou ik ongeveer overhouden??

xx

• fem

Hoi,

Ik heb net mijn studie tandartsass-opleiding afgerond en werk in een praktijk voor ong 22 uur en ben 18 jaar.

In mijn contract staat:

'Het salaris bedraagt bij indiensttreding 1167,72,- bruto per maand volgens de salarisschaal Tandartsassistente/tandartsassistente-plus'.

Wat wordt hiermee eigenlijk bedoeld?? Verdien ik nou per maand 1167,72 euro of is dit max wat ik kan verdienen?? Omdat ik pas een week begin met werken, kan/durf ik het nu niet te vragen. Dus daarom hier..

• lara

He bonnie

ik geloof niet dat je helemaal begrijpt toen ik begon met werken kreeg 2500 gulden bruto voor 40 uur werken

daar begint een sph of uni pedagogiek niet mee hoor. dus die bedragen die je ziet daar hebben mensen minimaal 8 jaar voor moet werken en daar na zitten ze vast in hun salaris schaal. en dan groei jij nog heel hard door.

succes

• diana

hallo iedereen,

ik ga na de vakantie beginnen met de opleiding tandarts assistent.

ik heb geen ervaring, ik heb een baan op het oog wat kan ik vragen te verdienen als een starter.

ik ben nu 25 jaar, en werk nu 34 uur met een salaris van 1300 euro netto per maand zou ik dit ook kunnen vragen of is dat echt veel te veel, ik kan namelijk niet echt ergens een richtlijn vinden over de salering..

misschien kan iemand mij hier antwoord op geven

groetjes diana

• Samira

Hoi Kim ,

Ik wil ook heel graag beginnen aan een cursus voro tandartassistente maar weet mijn god niet waar kan jij me het adres doormailen aub.

grtoetjes samira

• beston

Ik zoek een tandartassistent ;) met minimaal 1 jaar ervaring.

B.kamal

tandartspraktijk KADOS

Bordeauxstraat 50

2711 CJ Zoetermeer

• beppie

volgens mij is schaal 6 per 2008 euro 1916,64.

• Sanne

Hallo,

Ik ben 22 en werk nu 2,5 als tandartsassistente ik ben bijna klaar met mij LOI opleiding voor tandartsassistente (is een erkend MBO diploma) en ik verdien nu € 1180,- netto.

Is dit te weining?

Groetjes

• Estelle

Hee,

Ik had even een vraagje ik ben 19 jaar en ben sinds jullie in het bezit van mijn diploma Tandartsassistente ( mbo niveau 4, 3 jaar). Ik ben nu aan het solliciteren en vroeg me af of jullie misschien weten wat ik dan minimaal moet verdienen?

Groetjes