salaris tandartsassistente

• esther

En is de opleiding te doen??

gr

• korretje

De opleiding is zeker heel goed te doen. Ik heb hem in twee jaar gedaan in BBL vorm. nu ben ik werkzaam als tandartsassistente. Maar wil graag van mensen weten awt hun verdienen.

• miriam

hallo even een vraagje

ik ben 21 jaar en werk bijna 2 jaar bij een tandarts. ik heb een NHA diploma (theoretische diploma) werk 34 uur in de week.

kan iemand mij vertellen hoeveel ik eigenlijk moet verdienen? aub?

groetjes

• laila

mijn salaris is verhoogd.

wat ik wil zeggen het ligt aan je ervaring en hoeveel uur je werkt en natuurlijk de leeftijd en wat je allemaal doet

• miriam

hoi Laila

ik werk 34 uur. bijna 2 jaar ervaring wat ik allemaal doe :

assisteren aan de stoel balie zelfstandige behandelingen zoals :

sealings, tst, reiniging enz. en verdien nie eens 900 euro in de maand netto?

volgens mijn baas heb ik nog geen recht op ass. loon? terwijl hij dik tevreden is met mij. kan tog nie of heeft hij gelijk dat je pas na 3 jaar werkervaring je het echte ta-ass loon mag ontvangen?

• laila

meid ga daar weg je worf vet onder betaald. jij moet zeker tegen de 1500 1600 netto verdienen.woon je in amsterdam of ergens anders.in amsterdam weet ik nog wel tandartsen

• miriam

neej helaas ik woon in eindhoven. ja meid dat d8 ik ook al dat het veelste weinig was. maar weetje wat het is ik werk met 1 marokaan en 1 turk daar en het is daar zowww gezellig daarom twijfel ik heel erg. maar bedankt voor je bericht

• didi

hoi, allemaal

ik zou ook graag willen weten wat ik waard ben als tandartsassistente

Ik heb namelijk geen diploma, maar wel 12 jaar ervaring

wat zou je moeten verdienen als je 22 uur werkt

alvast bedank voor de reactie's

• nathalie

hoi allemaal

ik ben 25 en ben 5 jaar tandartsassistente (ongediplomeerd) bij de zelfde tandarts!

En werk daar 20 uur, dus ik zou graag willen weten van jullie wat ik dan per uur en maand zou moeten verdienen!

vriendelijke groet!!!

• harriette

hallo iedereen..

weet iemand wat ik ongeveer minimaal moet verdienen als tandartsassistent voor 32 uur zonder ervaring ik ben 30 jaar..en kan je je salaris opbouwen dmv ervaring en leeftijd