salaris tandartsassistente

• bonnie

ik zou ook wel eens willen weten waar dat grote verschil uit blijkt.

Ik ken mensen die hbo opleiding hebben zoals SPH en die verdienen nog niet zoveel als de mensen hier die zonder opleiding of met een mbo tandartsassistente zijn. Als ik kijk naar mijn eigen opleiding HBO dan dan mag ik zelf blij zijn als ik begin met 1900 euro.

Overigens ben ik onlangs naar de open dag universiteit gegaan. Iemand die de bachelor pedagogiek heeft gedaan begint nu in 2008 met een salaris van 1859 euro. Dus ik vraag mij af waar deze bedragen vandaan komen.

Weet iemand dat ?

• bonnie

ik zou ook wel eens willen weten waar dat grote verschil uit blijkt.

Ik ken mensen die hbo opleiding hebben zoals SPH en die verdienen nog niet zoveel als de mensen hier die zonder opleiding of met een mbo tandartsassistente zijn. Als ik kijk naar mijn eigen opleiding HBO dan dan mag ik zelf blij zijn als ik begin met 1900 euro.

Overigens ben ik onlangs naar de open dag universiteit gegaan. Iemand die de bachelor pedagogiek heeft gedaan begint nu in 2008 met een salaris van 1859 euro. Dus ik vraag mij af waar deze bedragen vandaan komen.

Met een afgeronde opleiding HBO journalistiek begin je met 1700 euro bruto. Kunnen mensen niet beter stoppen met studeren? Niet studeren levert immers meer geld op dan wel studeren?: Toch?

• zakhnini

ik werk all 9 jaar ik ben 38 ik erk ful time ik krijg 1.362.54 per mand

• erdee

Hallo,

Ik ga solliciteren op een baan van 36 uur.

Ik heb geen diploma hiervoor, maar moet wel het theoriegedeelte halen, praktijk leer je in de praktijk.

Ik ben 28 jaar wat zou ik ongeveer netto verdienen?

Graag een reactie hierop.

• Kim

Hallo,

ik ga bij een opleidingsinstituut binnen 6 weken proberen mijn tandartsassistente-certificaat te behalen… Na het eventueel behalen van mijn door tandartsen erkend certificaat, wil ik uiteraard aan het werk gaan als tandartsassistente.

Ik ben daarnaast nog een moeder van 3 jonge kinderen en 27 jaar oud, mijn vraag is dan ook (aangezien ik hier zoveel verschillende salarissen zie voorkomen), hoeveel ik als start-salaris kan vragen?! Ik heb werkelijk geen idee… Ook niet in welke schaal je met een door tandartsen erkend certificaat je terecht komt.

Hoop dat iemand wel op de hoogte is…Alvast bedankt!

Kim

• kim

oh ja,

ik wil overigens voor max 3 dagen per week aan het werk gaan. (dit i.v.m. mijn gezin)

Nogmaals bedankt alvast!

• med

Hoi Fieneke,

Weet je zeker dat je E1550,- overhoudt als je E2039,- Bruto krijgt.

Dat vraag ik omdat ik bij een andere tandarts ook E2039,- zou kunnen verdienen.

• Fieneke

Hoi,

Ja ik weet zeker dat je dat dan ongeveer over houdt. Ik verdien het momenteel namelijk. Weet niet de preciese cijfers maar bruto zit ikrond de 2050euro en hou netto 1535 over. Maar ik krijg ook 80 euro vergoeding voor mijn benzine elke maand dus dat zit er ook bij.

Maar lijkt mij niet slecht. Succes!!!!

• med

Hoi,

Bedankt voor het berichtje, nu weet ik ongeveer wat ik netto ga verdienen.

• loides

hallo, in 6 jaar komt je in salaris schaal 6 en hoort je €1862,62 te verdienen

geen cent minder vraag je NMT arbeidsvoorwaarden aan je baas

hij is verplicht je te geven als meer wilt weten mail me dan ik heb alles bij me

en kan je veetellen wat je kan doen ook om geld met terugwerkende kracht te eisen

mvr floria