salaris tandartsassistente

  • laila

    ik werk nu 36 uur en verdien 1283 is dat weinig

  • mirian

    Ik heb ook een opleiding Tandartsassitente gedaan. Ik doe het werk op dit moment niet meer, maar toen ik afgestudeerd was, was ik 21 jaar oud en verdiende ik voor 38uur per week 1050 euro netto per maand.

    Naar mijn idee verdien je vrij weinig. Ook omdat jij nu 24 jaar ben.

  • Hellebaut

    Hallo

    Wie kan me helpen?

    Ik ga morgen solliciteren voor tandartsassistente, heb geen ervaring, ik zou daar 38uur moeten werken. Ik ben 26jaar. Hoeveel moet ik zeker netto verdienen??

    alvast bedankt

  • laila

    heb je een diploma zoniet moet je ongeveer 1150 netto krijgen

    groetjes en sucses

  • laila

    meid jij krijgt te weinig je hoort nu ongeveer tegen 1280 te krijgen netto je moet het met hem bespreken

  • fieneke

    Hoi allemaal

    Ik heb al zo lang niet gekeken maar ben super blij met iedereen zijn reactie. Inmiddels werk ik al 8 maanden met heel veel plezier bij een andere hele grote praktijk. Daar werk ik ook 38 uur en krijg ik bruto E2039 en dat is netto E1550 per maand. Ik mag al mijn overuren opschrijven, krijg de mogelijkheid om een cursus preventie-assistente erbij te gaan doen. En heb een heel sociaal leven er extra bij gekregen, want er worden regelmatig leuke dingen georganiseerd met alle collega's.

    En ik ga nu zelfs helemaal alleen mijn eigen eerste huisje kopen.

    Voor iedereen; kom voor jezelf op want een ander doet het niet voor je.

    groetjes

  • ahmed

    ik wil het worden maar ik ben nu 15 jaar oud en ik ben 23 waneer ik echt werk als een tandartsassistent hoeveel verdient een tandartsassistent dan ???

    WILL IEMAND MISSCHIEN WAT INFO HIET OVER GEVEN AUB DANK U WEL..

  • Turk

    Heyy

    hoeveel verdient een tandartsassistente per maand NETTO

    en is het een moeilijke opleiding waarbij je veel moet doen:D

  • Turk

    is het niet veel wat je verdient met tandartsassistente ??

    maar wat ik raar vind is dat jij dan bijv.1500 verdient en weer een ander tandartsassistente verdient 1050 ik vind dit wel een erg groot vershcil hoe komt dat allemaal ???

    iemand die het weet

  • esther

    Hoi meiden,

    Ik wil graag weten wat ik ga verdienen bij een tandarts als ik ga beginnen aan de opleiding taassitente en begin als leerling. Ik ben 25.

    Kan iemand dit mij vertellen?

    Groetjes