salaris tandartsassistente

• Michelle

Hallo,

Ik loop stage bij een tandartspraktijk.

En heb over 2 maanden mijn examen tandartsassistente.

Ik ben bijna 26 jaar en ik vroeg me af wat ik nu zou moeten verdienen bij een 38 urige werkweek.

Kan iemand mij dat vertellen.

Dank je wel.

• Willy

Hoi Fieneke

Schandalig dit salaris. Ik ben er ook al mee bezig geweest en er is geen CAO voor ons als beroep tandartsassistente.

Dus de tandartsen mogen betalen wat ze willen als het maar het minium loon is.

Groet

Willy

• Yvonne

Hallo,

Ik verdien 1450 euro netto voor 3 dagen , eindjaarbonus van 350,- wat vinden jullie er van?

Nu doe ik dus echt alles! verdoving,sealen,enz enz..wat doe ik nou niet?? ik neem niet de telefoon op en administratie en schoonmaakwerk.

heb mijn eigen kamer,eigen patiente en de omzet die ik zelf maak is ongeveer 1500,- per dag soms meer,soms minder.

Dus ik vindt dat ik te weinig verdient!Ik ben 41 jaar en 23 jaar ervaring!

Dus als ik ergens anders meer kan verdienen,neem dan maar contact op met mij tandje1968@hotmail.com. wel graag in de buurt van Rotterdam.

Maar hoor ook graag van andere wat jullie vindt van 1450 euro netto per maand.

groetjes Yvonne

• piet

Als ik snel reken zou dit 2400 fulltime betekenen. Mwa, niet slecht dacht ik zo.

• Jessica

Je verdient niet slecht hoor!!

Ik ben 21 jaar, verdien netto voor 36 uur werken €1400 p.m. ik heb ook niks te klagen. heb overigens 2 jr ervaring.

• maria

hoi iedereen!

ik ben 23 jaar en werk al 2 jaar als tandartsassistente.

ook ik heb het gevoel dat ik onderbetaald word.ik krijg 1064,- euro netto per maand en werk 38 uur per week. Is dit in verhouding wat andere assistentes verdienden?

Ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden..

Hoor graag van jullie..

groetjes maria

• Jessica

Hoi Maria,

Dan vindt ik dat je erg slecht verdient. Als ik jou was zou ik of om je heen kijken voor een andere baan als tandartsassistente of ik zou om loonsverhoging vragen. Zoals ik al zei in een vorig bericht.. Ik verdien €1400 netto voor een 36urige werkweek. Ik ben net 21 geworden dus wacht mijn volgende salarisstrookje nog af maar ik weet dat ik iets meer ga verdienen.

Overigens wordt ik betaald volgens de richtlijnen van het nmt tandartsassistente. zie link onder mij.

http://www.assistentensite.nl/?nav=deassistent&sub=discussie&cmd=view&id=2087&parent=2079

Groetjes Jessica

• silki

Yvonne Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

>

> Ik verdien 1450 euro netto voor 3 dagen ,

> eindjaarbonus van 350,- wat vinden jullie er van?

>

> Nu doe ik dus echt alles! verdoving,sealen,enz

> enz..wat doe ik nou niet?? ik neem niet de

> telefoon op en administratie en schoonmaakwerk.

> heb mijn eigen kamer,eigen patiente en de omzet

> die ik zelf maak is ongeveer 1500,- per dag soms

> meer,soms minder.

> Dus ik vindt dat ik te weinig verdient!Ik ben 41

> jaar en 23 jaar ervaring!

> Dus als ik ergens anders meer kan verdienen,neem

> dan maar contact op met mij

> tandje1968@hotmail.com. wel graag in de buurt van

> Rotterdam.

> Maar hoor ook graag van andere wat jullie vindt

> van 1450 euro netto per maand.

>

Hallo Yvonne,

Ik schrik me rot!

Ik werk ook 3 dagen en doe ook alles! Ik kan jou tekst gedeelttelijk kopieeren :-)

Alleen verdien ik 1220 ex,kilometer vergoeding van 80,-en géén bonus o.i.d.

Groeten,Silki

• Annemarie ter Metz

Hallo,

Wat leuk om te lezen dat je begonnen bent als tandartsassistente zonder opleiding. Ik ben namelijk al enige tijd opzoek (via alle internet pagina's die er maar zijn) naar “de facature”

tandartsassistente/interne opleiding. Ben er al achter gekomen dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

Ik las ook blogs van andere meiden die zeiden dat het makkelijker is om via via voor deze functie in aanmerking te komen,omdat de meeste tandarts praktijken niet zo snel een

facature plaatsen voor interne opleiding. Mijn vraag is dan ook of jij misschien tips voor mij hebt hoe ik kan solliciteren of bij welke sites ik moet zijn om te zien of er facatures zijn voor tandartsass./interne opleiding? En het zou helemaal fantastich zijn als je misschien wist welke tandartspraktijk (amsterdam) iemand zoekt,misschien beetje veel gevraagd,maar kan 't altijd vragen toch? Succes met jouw interne opleiding,en hoop wat van je te horen via mijn email….en wie weet lees je een keer iets van mij terug als het allemaal gelukt is.

Vriendelijke groetjes,

Annemarie

• Erik

Wat een baan …….