Verkoper??

• henk

Geen dank Filip, graag gedaan!

Heb je nog wat te koop??

• autoverkoper

Eens filip! Alleen maar onzinnige reactie's!

• klaas

onzinnige reacties vragen om….onzinnige reacties.! Harry….jij en ik zitten op één lijn.

• Rob

Wat een boel shit allemaal zeg. Doe diverse testjes op het internet en je wat er gemiddeld betaald wordt voor een bepaalde functie. Maar goed, ik weet nu dat ik, als RA met 8 jaar ervaring, het verkeerde vak heb gekozen. In mijn volgende leven stop ik na het vmbo en ga dan veel geld verdienen als putjesschepper.

• car

en de beste hypotheekverkoper /adviseur is degene die het produkt verkoopt welke de meeste provisie opbrengt ,zonder de persoonlijke situatie van de klant te laten meewegen ,

• car

wat bedoel je met “”stop ik na het vmbo“” ??

stoppen waarmee ?

een LTS er / MTS er stopt met leren in theorie.

en gaat daarna verder met leren in praktijk aangevuld met praktijkgerichte cursussen.

een RegisterAccountant is goed met cijfers en mag de jaarrekening van grote bedrijven controleren ,

een vakman installateur mag de badkamer van een dure villa verbouwen

ik zie het verschil niet

• Jee

Heren toch,

harry het is er aan te zien dat jij geen al te groot licht bent. veel “aannames” heb jij wel zo te zien. ben je gefrustreerd dat jouw loon niet zo hoog is?

Geloof mij jongen, ik heb jarenlang als keyaccountmanager gewerkt bij Canon, maar ik heb nooit zoveel verdient dan als verkoper van audi's!

Nu uiteraard kan ik mij voorstellen dat een persoon met uw taalgebruik er de ballen van snapt en reageert als een echt “ei”!

• Job

hahahahaha weer zo'm opschepper. Ga je praatjes aan je klanten vertellen maar niet hier op het forum…..behalve de blondjes is er toch geen hond hier die je gelooft.

• jeroen

Ik ben zelf werkzaam als account manager binnendienst bij een Internetprovider. voornamelijk binnendienst.. een beetje extra je best doen zie ik gelijk terug in mijn salars…

Kom dit jaar uit op 42 k denk ik.

28 jr, 4 jr ervaring

• Gert

Ik ben dealermanager, bijna 40 en zit op 5.000 bruto + auto + telefoon + laptop + 38 vakantiedagen… Ik weet het, niet verkeerd, maar in de verkoop is alles mogelijk. Schaarste, kwaliteit e.d spelen mee.