Verkoper??

• scoob

Dus jij word betaald van onze belastingcentjes. Nou dan mag je iedereen op dit forum wel eens bedanken in de plaats van zoveel ongeloof te tonen.

• Sjaan

Oei …. beleidsmedewerker …. bij de overheid …. is dat zo iemand die weinig doet en veel lult? ….wacht wacht, niet antwoorden …. was een retorische vraag!

Je verdient trouwens best weinig …. toch maar eens auto's gaan verkopen zou ik zeggen.

• Harry

hahahahahah…precies de bekrompen antwoorden die ik van jullie had verwacht…..nee het is veel beter beroep om mensen nutteloze dingen aan te smeren. En bureacratie……laat me niet lachen…..moet je eens bij een bank aankomen voor een hypotheekje…de enige bevoegdheid die de hypotheekadviseur heeft is het voorliegen van de mensen….daarnaast heeft hij overal toestemming voor nodig van de filiaalmanager…en die heeft op zijn beurt weer toestemming nodig van het hoofdkantoor en ga zo maar door.

Blijft lachen met jullie

• scoob

Nou Harry het was weer gezellig, nu snel aan je werk want de centen van de baas zijn niet van blik he.

• Harry

Ja..ik ga weer aan het werk. Blijf jij maar lekker voor de tv zitten en op de gemeenschap teren met je uitkering…doei en welterusten.!

• scoob

Haha en die praat over bekrompen reactie's, meneertje vooroordeel. Ik denk dat iedereen je hier nu wel uitgelachen heeft.

• henk

beleidsmedewerker overheid!!!! en jij oordeelt over hypotheekverkopers, jij wordt betaalt door de grootste leugenaar en jij werkt dus aan het ‘ beleid ’ moet je trots op zijn!!!!!

• harry

ahaaaaaa Henk is op zijn teentjes getrapt….is waarschijnlijk zelf rommel (lees hypotheek) verkoper. Jammer he dat je zelf HELEMAAL NIETS mag beslissen. Overal toestemming voor vragen aan het kantoorchefke. GA ZO DOOR!.

• henk

Erg he, hoe ver je ernaast kan zitten, ik werk op zee, ver weg van nederland voor een noors bedrijf met als grootste voordeel dat ik geen belasting betaal in nederland dus ook jouw salaris niet betaal!

ik deel je mening over hypotheek verkopers maar schaal jou niet veel hoger in!!

Ik neem aan dat jij wel beslissing mag nemen, over in welke hoek de plantenbak komt te staan enz, enz, er staat nog steeds ‘medewerker’ achter je naam

de salarissen lach ik me helemaal krom om, managers, autoverkopers het maakt niet uit!

• filip

harstikke bedankt allemaal voor julie zinnige bijdrage aan dit forum en mijn vraag……………………