Dus jij word betaald van onze belastingcentjes. Nou dan mag je iedereen op dit forum wel eens bedanken in de plaats van zoveel ongeloof te tonen.
hahahahahah…precies de bekrompen antwoorden die ik van jullie had verwacht…..nee het is veel beter beroep om mensen nutteloze dingen aan te smeren. En bureacratie……laat me niet lachen…..moet je eens bij een bank aankomen voor een hypotheekje…de enige bevoegdheid die de hypotheekadviseur heeft is het voorliegen van de mensen….daarnaast heeft hij overal toestemming voor nodig van de filiaalmanager…en die heeft op zijn beurt weer toestemming nodig van het hoofdkantoor en ga zo maar door.
Blijft lachen met jullie
Erg he, hoe ver je ernaast kan zitten, ik werk op zee, ver weg van nederland voor een noors bedrijf met als grootste voordeel dat ik geen belasting betaal in nederland dus ook jouw salaris niet betaal!
ik deel je mening over hypotheek verkopers maar schaal jou niet veel hoger in!!
Ik neem aan dat jij wel beslissing mag nemen, over in welke hoek de plantenbak komt te staan enz, enz, er staat nog steeds ‘medewerker’ achter je naam
de salarissen lach ik me helemaal krom om, managers, autoverkopers het maakt niet uit!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?