Denk je nou echt dat wij geloven dat dat jij met dan 50 k binnenhaald met autootje verkopen..hahahahahaha blijf het vertellen en je gelooft het ooit zelf nog. Zal wel in guldens zijn, dan komt het in de buurt.
heel goed scoob. Ik denk dat Harry een of andere geflipte student is die niet weet wat hij met zijn studie moet omdat hij vroeger niet wist wat hij wilde dus maar wat heeft gekozen (waarschijnlijk rechten want iedere @!#$ die niet weet wat hij moet gaan studeren gaat rechten studeren, was getekend Youp vh Hek), daar nu spijt van heeft en dus op andere afgeven die nogal wat meer verdienen dan hij met zijn minimum salaris.
Harry, het ga je goed.
zijn er nog mensen die een normaal antwoord kunnen geven.
Trouwens dat verkopers salarissen kunnen verdienen van 3500 bruto per maand weet ik zelf ook uit ervaring. Dit is dus zeker mogelijk.
veel mensen weten helemaal niet wat er bij de diverse bedrijven betaald wordt.
en staren zich blind op de cao.
Nou stevig onderhandelen doet wonderen.
Filip,
Het heeft er wel mee te maken in welke branche je zit.
Zo heb ik vrienden die in een gereedschappen winkel werken en niet boven de 2200 euro bruto komen hier komen dan nog wel koopavonden en zaterdag als ze moeten werken bij dus rond 2400 is mogelijk en dat lijkt mij ook een heel mooi salaris.
Autoverkoper verdient iets meer maar weet niet wat hij er voor moet doen.
Salaris 55.000 euro is wel degelijk een salaris van accountmanager.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?