Verkoper??

• filip

Goedendag,

Ik wil heel graag weten hoeveel verkopers verdienen.

Het maakt niet uit wat je verkoopt bv meubels,auto's of iets anders in de retail.

graag duidelijke cijfers.

vr groet,

filip.

• autoverkoper

E 4250 bruto/mnd excl. bonus. Man, 28 jaar oud. Auto vd zaak. telefoon vd zaak.

• peter

in je dromen ja!

reageer aub serieus, en help eraan mee dit forum serieus te houden!

De groeten!

• autoverkoper

Ben serieus!

• Harry

@!#$ niet man.!! Dit is een salaris van AA-accountant o.i.d. Standaard salaris van verkopers ligt echt niet hoger dan 2500 bruto en dan zit je al goed.

• Car

90 % van de autoverkopers verdienen hooguit een modaal salaris

en daarvoor moeten ze veel uren “”aanwezig“” zijn ,en lulverhalen uitkramen ,

de meeste aspirant kopers hebben al georienteerd via internet ,kieskeurig etc ,en hebben al voldoende vergelijkingsmateriaal / kennis ,de autoverkoper mag alleen Ja knikken ,,

een geboren verkoper kan wel hogere salarissen verdienen ,

of als verkoper /relatiebeheerder van de exclusieve merken

• roel

We zijn weer jaloers als er iemand meer verdient dan modaal????

• erik

nee roel we zijn niet jaloers maar balen wel enorm als blijkt dat een nieuwe bmw eigenlijk maar 10.000 euro hoeft te kosten maar door alle belastingenen en het riante salaris van de verkoper meteen een halve ton neergeteld moet worden.

• autoverkoper

Wat een bullshit zeg! Dat geldt dan voor alle produkten die je koopt, van een huis tot aan een setje schoenen. Alles valt en staat met de commerciele kwaliteiten van het betreffende bedrijf.

Eigenlijk had ik al geen zin meer om te reageren, maar dit soort reactie's zijn echt onzin.

Wie me niet geloofd mag me een zorg zijn. Ik geef alleen antwoord op de vraag van filip.

Klaar!

• roel

Hij zal het wel waard zijn.