salaris buschauffeur connexxion???

  • Chauffeur

    Ik ben 3 jaar geleden begonnen bij Connexxion. Mijn loon in het eerste jaar lag gemiddeld zo rond de 1560 euro.

    Het 2e jaar kwam ik elke maand met ongeveer 1600 euro thuis. En afgelopen jaar ongeveer 1650 euro.

    Dit gaat om een 35-urige werkweek. Het is een netto bedrag maar wel met al je toeslagen erbij. Dus OT en diploma toeslag etc etc.

    Vanaf vorige maand zit ik in het 40 uurs rooster en word het netto bedrag ongeveer 1820 euro per maand. Dit omdat er dan meer late diensten zijn dan in het 35 uurs rooster zitten.

  • simon

    hallo

    Ik werk al 4 jaar bij connexion.de eerste jaar kreeg ik 1650 netto.De 2 jaar 1725 netto .Daarna nog vakantie geld.ect.Nu zit ik op 1775 netto en dus in 4 jaar tijd.En nog 8% toeslag.

  • Warda Henny de Geus-De Groot

    Mijn inloggegevens van mijn salarisbeheer ben ik kwijt. Ik kan dus niet bij mijn salarisgegevens of vakantie dagen. Kunnen jullie de gegevens opsturen of mailen.

    Met vriendelijke groeten Warda De Geus-De Groot.

  • salaris

    Wij hebben geen gegevens van salarisbeheer, je zit hier dan niet op de juiste plaats.

  • N. van Eenennaam

    Wat is het maandsalaris!!!!

  • george

    hallo

    ik ben nu 26 jaar werkzaam als buschauffeur eerst bij GSM daarna oostnet, weer een fusie bij connexxion en

    nu bij BRENG. het leven van een buschauffeur bevalt mij uitstekend. (nog steeds).

    mijn salaris is 2125 netto. incl alle toeslagen. en mijn leeftijd is 54. groetjes en misschien tot in de bus.

  • BusChauffeur

    Na zes jaar openbaarvervoer werk zit ik in de zevende trede van de chauffeursloonschaal.

    Voor 40 uur p/w met verkoop van ATV ontvang ik ongeveer 2.000,- netto per maand.

    Dit is inclusief toeslagen, exclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering.

    MVG

  • rik

    hallo met rik.

    ik ga met mijn busopleiding beginnen, zijn er mogelijkheden voor vast werk of minimaal een jaarcontract?

    groeten