salaris buschauffeur connexxion???

  • Marc

    Ik zelf denk dat in Almere en Hilversum wel regelmatig vacatures komen, dus houd de site goed in de gaten.

    Ik ben Verkeersleider bij Cxx

  • rubbie

    doe ik ja….bedankt voor de vele en goede informatie. wellicht heeft dat mij net wat meer dichterbij me keuze gebracht

  • Hans

    Beste Marc,

    Eerstens super van je betreft de info. aan rubbie. Ik ben momenteel ook bezig me te orienteren voor een opleiding tot buschauffeur. Al een tijdje wil ik het roer omgooien en heb ik de mogelijkheid om via Randstad Transport een opleiding te krijgen tot chauffeur. Ken jij toevallig collega's die dit gedaan hebben en zijn zij hierover te spreken? Via een uitzendburo heb ik toch wel soms twijfels vanwege de vele extra regeltjes. Via de site van Connexxion heb ik al geprobeerd te mailen maar zie geen mailadres van personeelszaken staan. Ben ik heel onbeleefd als ik je vraag of jij hieraan kunt komen zodat ik een opensollicitatie kan mailen? Ik kom uit omgeving rotterdam.

    Ik las dat je aangaf eventueel te kunnen onderhandelen in welke trede je binnenkomt als startend chauffeur? Is dit afhankelijk van leeftijd?

    Alvast vriendelijk dank voor je info.

    Gr. Hans

  • rubbie

    je kan via de site wel open solicitatie doen bij connexxion hoor beste hans.

    ik zelf ben ondertussen bezig met de solicitatietraject bij gvb in amsterdam. ik heb kleine testen gedaan en gesprek gehad al. daarna rijtest van 2 uur gedaan. en nu heb ik binnenkort een psychologische test, dat duurt de hele dag. daarna eventueel een laatste gesprek. en dan kan ik aan de gang voor het rijbewijs.

  • Hans

    Beste Rubbie,

    Dank je voor de info maar heb geprobeerd open soll te sturen alleen geen amiladres kunnen vinden. begreep dat ze eerder gerichte solli willen. Als je een adresje hebt dan graag en onwijs bedankt. Psycho test duurt hele dag? Moet je allemaal doen dan?

    Thanks en succes!! Weet je al beetje start salaris?

    Groeten

    Hans

  • rubbie

    ja klopt ja je heb gelijk, ik zou zeggen in de gaten houden of jou regio er bij zit. dus regelmatig kijken.

    test duurt hele dag ja, dat schijn wel pittig te zijn hoorde ik van andere al. wat ik kan verwachten is het volgende:

    We kijken naar uw intelligentie door uw taal- en rekenkundige capaciteiten te meten en naar uw technisch inzicht en administratieve aanleg. Deze onderdelen zijn belangrijk om uw kans van slagen te bepalen voor de CCV-B opleiding en voor de uitvoering van de functie van buschauffeur. Ook meten we uw reactie- en concentratievermogen, gezien het belang daarvan voor de rijveiligheid. Tot slot worden uw persoonlijke eigenschappen zoals o.a. klantgerichtheid, flexibiliteit en stressbestendigheid onderzocht, omdat deze belangrijk zijn voor het functioneren als buschauffeur.

    startsalaris ligt geloof ik iets lager dan connexxion. maar is wel 36 uur

  • rubbie

    hallo, ik hoop dat marc nog een keer hier komt kijken. ik heb nog is een vraag over connexxion. ik heb bij de gvb een aantal ronde's overleefd. maar helaas de psychologische test niet gehaald. marc als je dit leest ik hoop dat je reageert.

  • psyco

    test niet gehaald? die haalt toch iedereen!!!!!!!!!!!

  • farid

    je vraag was over de salais by connexion. ik krijg binnenkort een psy.test kan iemand mijn vertellen wat er mijn te wachten staat die dag. graag iemand die ook die test heeft ondergaan

  • peter

    ben vandaag naar zeist geweest voor de selectiedag bij connexxion waren veel deelnemers en de test duurt maar twaalf minuten en er is weinig uitleg haal je hem niet kun je gelijk weer naar huis.

    vind dit een slechte zaak van connexxion omdat ze dan nog niet weten wat voor mensen ze in huis halen.

    ps de test is niet zomaar te halen en je kunt er niet op voorbereiden.