IN wat voro branche werk jij dat je als verkoopadviseur 4300 bruto per maand verdient?
Het lijkt me logisch dat als een onderneming een omzet van <10.000 euro haalt deze wel heel slecht draait ja.
En Menno heeft gelijk. Het betreft individuele inkomens en geen gezinsinkomens.
Joost denk je nou echt dat 22,2% van in jou ogen Gezinnen onder de €10K verdiend…….? Dit is minder dan 770euro per maand per gezin. Denk nou eens ff logisch na!!!!!!!!! Dan zou het wel heel slecht met Nederland gaan! Niet echt een slimme opmerking van iemand die zich veel slimmer voordoet dat ie in werkelijkheid is. Gelukkig voor de bank dat je niet de functie van Business controller hebt aangenomen, was je waarschijnlijk in je proeftijd er al uit gekickt
over de statistiek:
- modaal is afgleid van modus, is meest voorkomende inkomen(groep). dit is wat betreft inkomen lager dan het (rekenkundige) gemiddelde: niet vaak voorkomende hoge inkomens heeft hier wel invloed op.
en inderdaad. Afke dit maakt mij benieuwd. welke branche werk je als verkoopadviseuze? hypotheken. is dit op provisie basis.
ik overweeg een overstap maar heb het talent er niet voor
het bestaansminimum in nederland is voor een alleenstaande volwasse 50% van het minimumloon (bijstandsuitkering) dit is een bedrag van 8650,- per jaar dan krijg je per jaar (huur afhankelijk) ongeveer 2000,- euro huurtoeslag en 552,- zorgtoeslag. Andere eventuele subsidies niet meegenomen, dus dan kom je uit op 11202,- per jaar. dus als je inderdaad fulltime hebt gewerkt kan je niet onder de 10.000 euro komen. Tevens is het zo dat een bedrijf/zzp'er in 1 jaar zoveel kosten op kan voeren dat zijn inkomen 0 is. of zelfs negatief (bijvoorbeeld aanschaf nieuwe auto). Dus deze mensen moet je buiten beschouwing laten. aangezien je anders appels met peren gaat vergelijken. Ik ben trouwens zzp'er met ongeveer een bruto inkomen (winst uit onderneming minus mijn kosten) 65.000 euro.
huurtoeslagen etc. is geen onderdeel van het bruto inkomen zoals CBS dit meet
de aanschaf van een auto sec leidt niet direkt tot verhoogde kosten, deze volgt netjes het afschrijfregime. dus de aanschaf van een nieuwe auto alleen is niet per definitie een kostenverhoger.
bij sargas.nl ook niks anders te doen blijkbaar dan zitten internetten!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?