BENIEUWD.

• Henk

Werkvoorbereider Civiele Techniek 32 jr -> € 3.450,-/mnd 38 uur

Hier trouwens nog een leuk overzichtje dat een paar maanden terug in de Telegraaf stond:

Wat verdienen Nederlanders?

(bruto inkomen per jaar in 2005):

< 10.000 -> 22,2 %

10.000 - 20.000 -> 24,0 %

20.000 - 30.000 -> 15,5 %

30.000 - 40.000 -> 13,5 %

40.000 - 50.000 -> 9,6 %

50.000 - 100.000 -> 13,5 %

> 100.000 -> 1,7 %

• Joost

Menno, voor de beapling van het (modaal) bruto inkomen worden zaken als maar denk ook aan huurtoeslag, zorgtoeslag, tegenmoetkoming studiekosten niet meegenomen.

Het overzicht van Henk is duidelijk! Modaal is ongeveer 30.000, euro, dus ongeveer 40% erboven en 60% eronder.

Ik ben bedrijfseconoom, 30 jaar en zit in de 1,7% groep.

• menno

Het overzicht van Henk is duidelijk, maar incompleet. Er is niemand die minder dan 10.000 euro verdient op jaarbasis, behalve als……..je parttime werkt! Dit overzicht houdt daar blijkbaar geen rekening mee. En dus heb je er eigenlijk niet zoveel aan, want je moet eea natuurlijk wel omrekenen naar fulltime.

• Joost

Weer heb je ongelijk!

De echte sociale minima kunnen onder de 10.000,- zitten. Dit zijn bruto inkomens, geen bruto lonen!!

• Onbelangrijk

Joost wat ben jij een zever zeg..geef gewoon simpel antwoord op wat ze vragen.

Ik productieplanner 34 jaar, inkomen 2710 Euro bruto p/m.

• Joost

Als je informatie geeft, moet je wel de juiste informatie geven! Bij De Hoop Terneuzen hechten ze blijkbaar niet zo aan kritische mensen. Nemen jouw collega's ook alle info voor lief aan?!

• menno

Joost, minimumloon is Eur 1335 bruto per maand. Maal 12 + 8% vakantietoeslag is Eur 17.300

Dus hieronder kan alleen maar als je niet fulltime werkt. Niet zo hard schreeuwen dat ik ongelijk heb als je zó weinig kennis van zaken hebt dat je niet eens weet wat het minimumloon is.

• Rens

Joost, je doet net alsof je het wiel hebt uitgevonden, wat een bluffer ben je. Menno heeft gelijk wat betreft zijn opmerking over het overzicht van Henk.

Degene die er blijkbaar niks van snapt dat ben jezelf.

Je zegt dat je in de 1,7% zit dus meer dan 100.000 pj verdient. Geloof er geen reet van. Ben zelf ook bedrijfseconomoom en 31 jaar en weet wel wat er zoal wordt verdiend. Dus mag je ook het bedrijf en functie noemen, of durf je dat niet als bluffer omdat je anders NAT gaat…..

Mijn salaris: 4.100 pm, business controller bij een bank

• arco

begint een beetje moe te worden van de ontwijkende opmerkingen van Joost…

• arco

menno, je vergeet dat hij bedrijfseconoom is… (en dit dus deel van zijn beroep is)… hij zal toch geen fouten maken met een salaris van meer als 100.000 ;-)

haha… (wie gelooft joost niet qua salaris! (arco steekt zijn vingertje op)