salaris administratief medewerker (financieel)

  • Meriam

    Hallo,

    Mijn naam is Meriam ik begin volgende week bij mijn nieuwe werkgever en ga de functie vervullen financieël administratief medewerker. Ik ben 24 jaar, binnenkort 25, de eerste 3 maanden is mijn salaris 2150 bij 40 uur werkweek en na 3 maanden zal het 2300 zijn voor 40 uur werkweek.

    Is dit een goed salaris of is het laag?Willen julie mijn helpen want ik zit nog steeds te twijfelen.

    Groetjes,

  • andre

    Dit lijkt mij zeker geen slecht startsalaris, ook gezien je leeftijd

  • henk-jan

    dit lijkt mij een riant salaris voor een administratief medewerkster van nog geen 25jaar oud!!! vanwaar dan de twijfeling?

  • Meriam

    Echt waar? ik twijfel zo veel en vraag ook veel aan mensen om me heen en dan hoor ik soms van ja je moet het doen en dan hoor ik weer van nee zus en zo. Maar ik heb nu al getekend en al en maar hopen dat ik geen spijt krijg en ik denk dat het wel goed komt ik heb er een goed gevoel over.

  • Meriam

    weet ik niet ik twijfel veel en volgens mijn kwam er een heel ander salaris toen ik de salaris check heb gedaan op loonwijzer.nl of ik heb het verkeerd gedaan.

    maar dus volgens jou zit ik wel goed?

    Groetjes,

  • Richard

    wat is netto per maand?

  • Meriam

    Dat is het ook waarom ik twijfel, want ik weet niet wat het netto per maand is.

    Ik weet niet hoe ik erachter kom wat het netto per maand is.

    gr,

  • Janny

    Vraag eens een proforma loonstrook op, dan kun je zien wat je netto overhoudt.

    Gr,

    Janny

  • Meriam

    Hoi,

    Dankje wel ga ik morgen meteen doen.

    Gr,Janny schreef:

    >

    > Vraag eens een proforma loonstrook op, dan kun je zien wat je

    > netto overhoudt.

    >

    > Gr,

    > Janny

  • Arco

    ter bemoediging:

    salaris is zeker niet verkeerd! ik ken vele adm. medewerker(s) die het met minder moeten doen, ondanks de jaren ervaring!

    gr. arco