salaris administratief medewerker (financieel)

• Monique

Is dit netto of bruto?

• Stefanie

Ik heb nog helemaal geen ervaring in deze branche maar wil wel graag als administratief medewerkster gaan werken met een opleiding. Ik ben 22 jaar en ik werk nou ondertussen een kleine 4jaar. Iemand een idee wat ik netto als maandsalaris zou kunnen krijgen?

• Nicky

Hoi,

Ik ben 21 jaar en ik heb een nieuwe baan. Ik werk 3 jaar in deze branche en ik heb een salaris aangeboden gekregen van E1850 en in 2011 krijg ik er een 13de maand bij.

Is dit een heel slecht salaris? Want ik twijfel enorm.

• maud

bruto of netto?

• Nicky

het is bruto..

• Suus

Hoi Nicky,

Bij jou speelt je leeftijd naturlijk heel erg mee. Ik denk dat je met 1850 best een redelijk salaris hebt, zeker gezien je leeftijd. (Het minimumloon lig ongeveer op de helft van dat bedrag, dus ga maar na…) Je moet er ook rekening mee houden dat je tot je 23e elk jaar meer gaat verdienen. Na je 23e krijg je dan waarschaijnlijk alleen nog je inflatiecorrectie en jaarlijkse opschaling.

Ik vind 1850,- niet zo gek. Je moet je niet te veel laten leiden door figuren op dit forum die zeggen dat ze meer dan 3200,- bruto verdienen. Dat zijn meestal maar praatjesmakers…

• maud

o

• hamza

nou, wat ik je wil zeggen is dat het wel goed is maar 40 uur per week is opzicht wel veel want je hebt helemaal geen tijd om andere dingens te doen maar het is opzicht wel goed

• merjam

Hoi,

Ik heb nu bijna 3 jaar niet gewerkt dit vanwege priveomstandigheden, nu heb ik een baan gekregen bij een bank als financieel administratief medewerker

voor 36 uur in de week met het salaris van 2100 euro bruto. Eigenlijk was de afspraak dat ik 2300 zou gaan verdienen maar vanwege miscommunicatie

( volgens mijn contactpersoon van die uitzendbureau ) is 2300 euro voor 40 uur.

Ik heb de baan aangenomen maar ik voel me al 3 dagen niet lekker in mijn vel en ik begin al as donderdag.

Wie kan mijn advies geven wat ik moet doen?

Groetjes,

• mariska

hi

ik vind het een heel goed salirs

ik zelf doe het werk ook en zelf ben ik 34 jr ik verdien bruto op bassis van 40 uur 2435 euro en ik zit echt al an mijn max van mijn salris schaal.(en werk al sinds mijn 21ste .)

jij bent nog maar net 24 jr en zit al bijna op dit bedrag, dus ik vind dat je gigantisch goed verdient als iemand die start en nog maar net 24 jr

wel even handg er bij te vermelden welke opleiding heb je

als je een mbo opleiding of hbo of universieteit heb gedaan en daarnaast nog eens richting nm A en B is ook weer aders hé!

iemand ie alleen mbo heeft verdientveel minder dan iemand die universiteit heb gedaan