Amen!
Ligt natuurlijk aan je takenpakket, niveau, ervaring, branche etc. maar gem.
tussen de 1700 en de 2400 op mbo niveau!!! En dan heb ik het vanaf 21 jaar tot 65 jaar !!!
Dus een HEEL goed salaris!!!
Echt waar het is voor mijn nu een hele opluchting want ik ben iemand die veel twijfelt echt waar, maar nu ik het een en ander hier heb gehoord voel ik me een stuk beter en start binnenkort met een goed gevoel.
Dankje wel…
Groetjes,
Joyce schreef:
>
> Amen!
> Ligt natuurlijk aan je takenpakket, niveau, ervaring, branche
> etc. maar gem.
> tussen de 1700 en de 2400 op mbo niveau!!! En dan heb ik het
> vanaf 21 jaar tot 65 jaar !!!
>
> Dus een HEEL goed salaris!!!
Hallo miriam,
Op dit moment ben werkzaam in de techniek mijn functienaam is : Senior Technician.
Momenteel ben 24 jaar verdien een basis loon van 2625 euro bruto per maand en omdat ik in de 5-ploegendienst loop krijg ik daar nog eens 29% bovenop, dus is dat 3389 euro per maand hier houd ik als er alles afgaat 2200 euro netto van over.
Verder heb ik ook een MTS diploma.
Groetjes Michael
Hoi,
Mijn naam is Annelies, ik ben 44 jaar en heb zo'n 14 jaar ervaring in de administratie. Ik ga dinsdag op gesprek voor de functie van administratief medewerkster. Ik heb de afgelopen 5 jaar in het buitenland gewoond en heb geen idee wat voor salaris ik zou kunnen vragen.
Heeft iemand een voorstel?
Alvast bedankt
Gefeliciteerd Annelies. In deze tijd moet je sowiezo blij zijn dat je een baan hebt en dat weten de werkgevers ook. Veel eisen zit er dus niet bij. Voor iemand van jouw leeftijd in zo'n functie bij een 40 uur werkweek zou ik denken aan tussen de 2500,= en 3000,= Euro bruto. Buiten salaris is natuurlijk plezier net zo belangrijk en wat dacht je van de reisafstand. Succes…
Hallo,
Ik ben aangenomen als medewerker bij de afdeling Debiteurenadministratie (boekhouding). Alleen ik heb as vrijdag weer een gesprek en moest ik nadenken wat ik zou willen verdienen en reiskosten ed. Ik woon ongeveer 20km van mijn werk en ik ben 24jaar (bijna 25)
Heeft iemand een tip van wat ik zou kunnen vragen?
Alvast bedankt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?