loon timmerman/uitvoerder

  • johannes

    ik weet niet hoor maar dat is niet veel .

    als je goed bent en het vak goed beheerst en dat mag ik wel aannemen na je 30 jaar

    ervaring en goed zelfstandigkunt werken.

    zit je inkomen al snel op 1750€ netto inclusief de vakantie bonnen

  • Tim

    idd een heel mager loontje.. heb vorig jaar maart mijn primair afgerond ben nu 23 en dat salaris waar jij over praat dat verdiende ik als leerling al bijna… denk dat het tijd word om met je baas rond de tafel te gaan en als hij niet wil toegeven op zoek naar een andere baas.

  • Rene

    Wat maakt het toch uit wat je verdiend je kan sowieso rond komen tuurlijk is het mooi meegenomen als je meer verdiend maar dat is nu eenmaal niet zo.

    Ik ben zelf nog leerling,ben bezig met me laaste jaar voortgezet.

    ga ook bijna altijd met plezier naar me werk ben nu inmiddels bezig met hoek en kilkepers en dat is gewoon prachtig werk!!!!!!!!!!!!!!!

    Groeten Rene

  • michael

    hallo

    ik ben timmerman bol 1 ik krijg nu per maand zoon 200 euro is dat genoeg als stage vergoeding of kan ik meer vragen

    groet michael buijtendijk

    ik ben nu al een jaar in de opleiding!!

    groetjes ik hoop dat er reactie komt

  • cora

    Nou ik kan je een ding vertellen een leerling uitvoerder krijgt in de regiorotterdam eerstens een bus een gsm een notebook gaan ze prive hun arbo voorwaarden en rechten na kijken en een loon van E.1.800,00 netto

    bouw de ballen verstand niet van de oudje`s mogen het opknappen!!!!!!!!

  • Toon

    een ongelovige domme antwoord. Onze timmerlieden verdienen netto 1600 per 4 weken. zelf ben ik verantwoordelijk voor kwaliteits controleen verdien 2100 per 4 weken. Tot 6 jaar geleden nog timmerman. 30 jaar ervaring.

  • De timmerman

    Als je echt wil weten wat een timmerman verdiend. Ik ben 22 jaar en heb ongeveer 6 jaar ervaring in de bouw. Mijn bruto uurloon is 14,18 en mijn 4 weken loon is dus dan 2268,80 bruto euro DAT IS DAN PER 4 WEKEN EN DUS NIET PER MAAND!! Van die 2268,80 euro bruto houdt ik er 1370 + 350(vakantiegeld) = 1720 euro netto aan over.

  • job

    Ik ben inmiddels bijna dertig jaar en ook vwo gedaan. Altijd graag timmerman willen worden, maar door eerder genoemde redenen door gaan leren. Nu kan ik totaal niet aarden en zou ik graag alsnog het vak van timmerman willen uitoefenen.

    Wie kan mij vertellen of dit mogelijk is en zo ja waar of bij wie moet ik zijn. Heb inmiddels wel een huis gekocht en daardoor behoorlijke vaste lasten.

    Ik kom overigens uit de regio zwolle!

  • Thijs

    ik ben timmerman van 23 jaar oud.. en verdien netto zo.n 1600euro

  • Marco

    heren Timmerlieden, ik lees met verbazing jullie reacties..

    vaklieden tekort in de Bouw 55000 man.

    uurlonen van 13.50 niet ,eer van deze tijd.

    CAO loon in de bouw alleen al liggen veel hoger.

    neem contact met mij op als je over de opbouw van je loon en eventueel in  een leuke werkplek geinteresseerd bent.

    m.verheul@mve-select.nl

    ps info kost niet mannen