loon timmerman/uitvoerder

  • davy

    Duncan, Laag niveau?

    Kom jij maar is een week mee timmeren dan, kijken of je dan nog zo praat.

    Mag je zelf een kapconstructie maken of een compleet woonhuis maatvoeren en stellen, maar dan ook zelf tekeninglezen he, moet jij toch kunnen, want het is een laag niveau toch?

    Wat mij betreft mogen de lonen omhoog, het is nog redelijk zwaar werk ook

    Ik ben Timmerman 6 jaar nu ongeveer, ben 21, en heb 2100 bruto per 4 weken.

  • henk

    1350 netto in de maand? En 50 jaar en 30 jaar ervaring? Werk jij altijd voor niks? Je bent niet wijs.En ook nog uitvoerder? Jij spoort niet. nwiikarnesen schreef:

    >

    > Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat de loonhoogte is van

    > een timmerman cq uitvoerder van 50 jaar met 30 jaar ervaring

    > . Ik krijg nl loonstrookjes van 1350 euro schoon in de

    > maand.Dat is bij bedrijf Schippers in Bontebok Friesland.

    > Groetjes en ik hoop iets te horen.

  • Dustin

    hey ik ben dustin 14 jaar oud en zit op vwo, ik wil dolgraag timmerman worden en heb dus geen flauw idee waar ik mee bezig ben. je kent het wel, ouders willen een hoge opleiding…. blablabla. ik ga het 3e jaar vwo niet redden, het word 3havo of 2havo… ik wil dus graag timmerman worden, en ouders vinden het geen goed plan…. wat moet ik doen??!!

  • hendrik

    Hallo Dustin,

    Allereerst wil ik je vertellen dat timmerman zijn een geweldig vak is, maar je kent het wel,ouders zuren altijd in dit geval hebben ze vaak gelijk.(kom je later achter )

    Ik ben 42 jaar, wilde eerder ook nooit naar school ( kon goed leren) maar je bent jong en je weet alles ik wilde alleen maar werken, geld verdienen (disco,meiden,scooter,dan komt de auto enz.)maar nu zit ik met de gebakken peren mijn lichaam houdt het in dit werk niet vol( zwaar werk ).

    wel al mijn vakdiploma's gehaald: timmerman 1 /2, ass.uitv.

    maar niets op het kantoorgebied

    Wat nu : IK ZIT NU 3 AVONDS IN DE WEEK OP SCHOOL(aannemersdiploma) OMDAT IK VROEGER NIET WILDE LUISTEREN NAAR MIJN OUDERS.

    mijn advies probeer je schooldiploma te halen en vraag bij een aannemer in jou omgeving of je zaterdag c.q een vrije middag een keer mee mag werken

    dan weet je precies wat timmervak inhoudt

    groeten en veel succes(met het leren)

  • westra

    hallo,

    wij hebben een huis gekocht waar heel veel in moet worden verbouwt.Wij moeten erg veel kamers bijv bij maken omdat wij een heel groot pleeggezin hebben.We zijn erg geschrokken van de prijzen van deze verbouwing.We doe het nu in eigen beheer maar ook dat valt tegen.Degene die hetcoordineert vraat 36 euro per uur en ook de timmermensen vragen dat.De man die het coordineert is zcp er en het bedrag is exl btw.De leeftijd is rond de 40.Kan iemand mij vertellen of dat in frieland een normaal uurtarief is???Het gaat namelijk om een heleboel uren en mankracht.alvast bedankthenk schreef:

    >

    > 1350 netto in de maand? En 50 jaar en 30 jaar ervaring? Werk

    > jij altijd voor niks? Je bent niet wijs.En ook nog

    > uitvoerder? Jij spoort niet. nwiikarnesen schreef:

    > >

    > > Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat de loonhoogte is van

    > > een timmerman cq uitvoerder van 50 jaar met 30 jaar ervaring

    > > . Ik krijg nl loonstrookjes van 1350 euro schoon in de

    > > maand.Dat is bij bedrijf Schippers in Bontebok Friesland.

    > > Groetjes en ik hoop iets te horen.

  • De timmerman

    Je moet je schamen joh! Die mensen van een “laag niveau” zorgen er bijv. voor dat jij een dak boven die waardeloze kop van jou hebt. Ik ben nu 21 jaar en timmerman en verdien nu zo'n 1950 per 4 weken. Ben nu ook al een jaar bezig met ass. uitvoerder. Timmerman is niet zo'n makkelijk beroep het is fysiek redelijk zwaar. En je moet je koppie er goed bij hebben!! Het is niet domweg alleen maar een paar spijkers in het hout slaan…er komt veel en veel meer bij kijken! Dus wat meer respect voor de mensen in de bouw Duncan!!!!!

  • huub

    hier wat tips van een school drop-out .

    met mijn 14de van school gegaan en meteen aan het werk geslagen.

    leer hoofdrekenen .

    leer met mensen omgaan .

    leer met bouwmaterialen om te gaan .

    sparen . je kan je niet permitteren niet te sparen .

    leer jezelf te verkopen .

    werk nooit voor het geld . da,s armoe .

    leer geld te snappen .

    investeer in onroerend goed .

    begin nooit een bedrijf met iemand anders .

    doe alles met hart en ziel .

    doe alsjeblieft waar je hart is .

    timmerman is het mooiste vak te wereld .

    papieren zijn in de echte wereld van ondergeschikt belang .

    en nee . je hebt GEEN wiskunde nodig om een trap te maken .

    alleen gezond verstand .

    liefde voor je werk is rijkdom .

    geld komt op de tweede plaats .

    ik zat op atheneum .. denk niet dat mijn ex-klasgenoten momenteel meer verdienen . weet eigenlijk wel zeker .

    Dustin schreef:

    >

    > hey ik ben dustin 14 jaar oud en zit op vwo, ik wil dolgraag

    > timmerman worden en heb dus geen flauw idee waar ik mee bezig

    > ben. je kent het wel, ouders willen een hoge opleiding….

    > blablabla. ik ga het 3e jaar vwo niet redden, het word 3havo

    > of 2havo… ik wil dus graag timmerman worden, en ouders

    > vinden het geen goed plan…. wat moet ik doen??!!

  • bas de bouwer

    nou dan zou ik heel gauw een andere werkgever zoeken want je word hard genaaid……

    ik ben zelf 27 verdien 1600 schoon in de maand speel ook als voorman op de bouw heb ongeveer 10 ervaring dusssssss

  • bas de bouwer

    ben je wel helemaal goed bij je hoofd die man verdient veelste weinig belachelijk wat hij krijg dat krijgt een leerling primair als start tarief……

  • ingrid

    Hallo,

    Ik als vrouw van een bouwvakker vind het een moeilijk vergelijk. Wat wordt meegenomen in netto salaris. Ook het potje vak.dagen/vak.geld. Dan is € 1350

    belachelijk laag. Staat er in mei een vakantiepotje van € 5500. Reken wel dat het salaris in de bouw 4 weken salaris is en er zowiezo 10% bij opgeteld dient te worden voor een maandsalaris. Alles bij elkaar zit je dan op een maandsalaris van € 1800 en heb je nog een vakantie tegoed van € 1200. Lijkt redelijk toch??