auto rij instructeur

  • hans dijkstra

    zijn er rij-instructeurs B die mij kunnen vertellen wat het maandloon hoort te zijn?

    Graag vermelden of het bruto danwel netto salaris betreft. BVD

  • Bert27

    Ik weet het salaris niet precies, volgens mij was het niet zoveel. Je kunt niet terugvallen op een CAO want die is er volgens mij niet.

  • ff

    ik denk niet veel ,dit moet je ook als zelfstandige doen lijkt mij ,

    je hoeft ook niet zoveel te kunnen om dit beroep uit te oefenen ,lijkt mij ?

    of zie ik het nou verkeerd?

  • Nijmegen

    ik vind nu weer, net als bij meer topics hier, dat mensen het hebben over wat je moet kunnen/kennen voor er een salaris aan gewaardeerd wordt…

    Rij instructeur, heb je bijna niets voor nodig, rijbewijs B en wat cursussen.

    Als ik zo de mensen moet geloven is dat niet hoog opgeleid. En dan krijg je de meest onzinnige opmerkingen…

    Ik vind, ongeacht de baan, verantwoordelijkheden etc, dat een volwassen persoon een normaal salaris moet hebben. zegge ong 1500,- netto minstens.

    mocht je reischoolhouder zijn, met alle verantwoordelijkheden van dien, ongeacht opleidingsnivo, mag dat best gewaardeerd worden met een salaris van 1800 netto.

  • dukkie

    ik werkte tot 3 jaar geleden voor een rijschool in lelystad (leeftijd 34) en verdiende netto 1650,_ euro

  • Bert

    Dat zie je verkeerd. Ten eerste moet je goed kunnen autorijden, daarom is één van de examens die je moet afleggen alvorens je rijinstructeur wordt een zgn. rijproef. Verder moet je over goede contactuele en didactische vaardigheden bezitten en niet te vergeten, veel geduld

  • Bert

    Bovenstaande reactie, is als reactie bedoeld op het bericht van auteur ff.

  • Rij instructeur

    haha lullo, hoeft niet veel te kunnen?

    wel veel weten en natuurlijk geduld & inleving vermogen!

    en zo kan ik nog wel even doorgaan

  • efrain

    ben je zelf laag opgeleid? Reischoolhouder???? Opleidingsnivo?????(:P)

  • costaking

    32 uur per week, netto 5070 euro