salaris afdelingsmanager doe het zelf zaak

• CAR

tussen de 2600 en 2800 ,is een salaris voor een bedrijfsleider die de tent runt ..excl een evt bonus .

niet voor een verantwoordelijke van de verf of sanitair afdeling van de gamma etc

• patrick

bij de megapraxis 2 grote afdelingen

• Jan

ok,

bouten en moeren erbij

• menno

Pffffffff het regent hier egootjes zeg, gatverdamme. Meestal compensatiegedrag overigens van zelf een lullig loonslaafje geworden…..En dan zeiken dat anderen het allemaal zo verkeerd doen….Hou toch op zeg!

Erken dat je zelf een looser bent, en stop ermee anderen lastig te vallen met je aanwezigheid. Doe je omgeving een plezier……boek een enkeltje Timboektoe.

• patrick

dank je wel menno

• Piet

Mijn vriendin werkt al een paar jaar parttime bij de Gamma…

Uit ervaring weet ik dat bouwmarkten niet goed betalen.

De laatste jaren zijn er minimale CAO-verhogingen geweest en opslag krijgen is lastig. men houdt meestal de cao aan…

De hoogste schaal, met max functiejaren is volgens mij iets van 2400e bruto bij fulltime, voor een bouwmarktmanager dus…

Een afdelingshoofd zal hier onder zitten…

• Jan

dat enkeltje is al lang geleden geboekt maar dan niet naar timboektoe! Maar ja, tegenwoordig heb je het ‘world wide web’ en daar is geen ontkomen meer aan!

En ja, ik voel me aangesproken!

• jan bakker

Nou zal wel een normaal antwoord geven.

bouwmarktmanager Euro 2700-3500.(afhankelijk grote filiaal en ervaring)

Ass bouwmarktmanager. Euro. 2200-2700. ,,

Afdelingschef. Euro 1700-2100.

Hopelijk is hierbij je vraag beantwoord.

En als zoals ik las zeggen dat de detailhandel slecht betaald.

IK VIND DIT GEEN SLECHTE SALARISSEN.

• jan bakker

en hierover kan ik zeggen dat heel veel bedrijven een veel hoger salaris betalen dan in de cao.

zeker in de randstad krijgen ze geen kwalitatief goede mensen voor de cao.

goed onderhandelen dus.

Ik heb jarenlang als bedrijfsleider binnen 2 supermarkt organisaties gewerkt.

salaris 3700. een assistent bij dirk verdient 3000 per maand.

Ben het nu rustig aan het doen.

verkoper met salaris van 2800 euro bruto. 4 daagse werkweek.

effe uitrusten lekker hoor.

• bedrijfsleider

Heel goed J-B. Maar dan is dit alles gebasseerd op een grote supermarkt. Dus met omzetten boven de 200.000. Ikzelf ben bedrijfsleider bij een supermarkt van ong 100.000 en verdien dus 2800. Niet verkeerd hoor, laat dat even duidelijk zijn, maar er moet wel de zwaarte van leidinggeven bijworden vermeld. Dus.