salaris afdelingsmanager doe het zelf zaak

• Marcel

Ik zou zeggen zo'n Bruto 2700

Baseer dit op ervaring in de sal. adm. voor een groot doe het zelf concern.

• Jan

Kom op jongens 2700 voor deze baan, lijkt mij wat veel. leidingeven stelt hier natuurlijk niet veel voor. Ik zou zeggen 2400 bruto maximaal

• patrick

Ik weet het niet hoor maar 12 mensen aansturen in deze tijd, dan leef je zeker op een andere planeet.

Een kleuterklas is er niks bij.

En verantwoordelijk voor het pand en het geld. Ik vind tegenwoordig dat ze slecht betalen dan.

• Jan

Lekker positief ben je over je 12 man personeel, om ze te vergelijken met een kleuterklas!

Doe je de sollicitaties ook zelf ?

Ik vraag me af wat zij verdienen, ik ben bang dat dat mij ook niet zou motiveren!

• patrick

ik ben jou zo zat vandaar dit antwoord.

ik hoop dat er eens iemand serieus reageert waar ik mee kan praten.

• Jan

je zou maar een van de 12 zijn

• Sara

Beste Jan, be a man, wees een echte leidinggevende, en laat je door dit soort reacties niet zo enorm opfokken. Over bepaalde zaken is geen discussie mogelijk, zo weet je uit eigen leidinggevende ervaring. Dan negeer je 't gewoon.

Succes!

• patrick

Nou ik wil niet vele zeggen maar hij is als eerste begonnen met nare dingen te zeggen en ik geef alleen maar evne antwoord en ik heb hem ook gezegd dat hij niet meer hoeft te antwoorden en dat ik serieuse reacties wil.

Maar ik heb al bij andere reacties gekeken en daar reageert Jan ook al zo raar dus het ligt waarschijnlijk aan hem zullen we dan maar denken.

Hardleers type waarschijnlijk. Als hij idd leidinggevende is geweest ben ik blij dat ik nooit voor hem heb hoeven te werken want die zit waarschijnlijk op zijn krent zijn geld te verdienen terwijl de rest werkt.

• Sara

He, ik raak helemaal in de war van jullie.

Ik bedoelde natuurlijk Patrick.

Jan, Patrick gaat je vanaf nu negeren! ;)

• patrick

Dank je wel Sara dat je het voor mij opneemt en wel serieus bent.

heb je misschien ook een indicatie van wat ik zou kunnen verdienen?