salaris afdelingsmanager doe het zelf zaak

• hans

weet niet hoe de markt zich heeft ontwikkeld de laatste jaren maar in de detailhandel wordt over het algemeen niet veel verdiend.

Ik was jaren geleden leidinggevende aan 15 man en ik kwam toen niet hoger dan 2350 per 4 weken.

Dus als ik het een beetje doorreken zou rond de 2600 moeten kunnen

• Jan

Sorry Patrick, maar je laat je een beetje makkelijk uit de tent lokken en ik als iemand die de hele dag op zijn krent zit moet mijn tijd ook volmaken.

Luister nou maar naar Sara, da's veel verstandiger dan je door mij op de kast te laten jagen.

Succes verder, ga ik wat anders doen, mischien effe liggen terwijl jullie werken!

• Thomas

Beste Patrick,

Als je benieuwd bent wat je baas verdient, vraag het dan gewoon!

Als je vraagt wat jezelf verdient is het naar mijn mening ontslag op staande voet.

mvrgr,

• Car

Ik moet Jan hierin gelijk geven ,,je bent niet erg positief over je collega''s,,( jij praat liever over ondergeschikten waarschijnlijk)

de 2700 bruto is belachelijk hoog voor een afdelingschef van de Gamma

• Jan

Als ik zie hoe patrick reageert op een beetje kritiek dan zou ik niet graag zijn ondergeschikte zijn, en ik vraag me nog steeds af of hij zijn werving en selectie zelf doet

• Patrick

Jan wees idd blij dat je niets met mij te maken hebt, ik wens jou veel succes, maar val mij gewoon niet meer lastig.

Ik stel een normale vraag en verwacht een normaal antwoord

• Marcel

Een normaal antwoord heb ik al gegeven. E 2700 is een salaris dat in dit soort functies betaald wordt.

Dan heb ik het over de Doe het zelf zaak met die irritante reclame op tv….

• De alwetende storthoop

Grappig……..Patrick is natuurlijk een leidinggevende van niks.!!! Leiding geven aan 12 scholieren die bijklussen in de doe het zelf markt. Daar hoef je echt geen opleiding voor gevolgd te hebben.

Ik ben van mening dat deze functie niet veel meer is dan vakkenvuller bij de Gamma en dus niet meer salaris verdient dan 2000 euro bruto. Wees daar maar blij mee.

• J-P

Beste Patrick,

Ik heb me laten vertellen dat een afdelingshoofd bij de Intratuin tussen de 2600,- en de 2800,- brutto krijgt.

Lijkt me een beetje vergelijkbare handel.

Je kunt dit volgens mij ook nog wel ergen in een cao terug vinden.

Groeten john

• Jan

Nou Patrick,

Hoor je het ook eens van een ander!

Maak je geen zorgen, ik zal nooit onder je komen werken, ik behoor waarschijnlijk niet tot de doelgroep waarin jullie je personeel selecteren.

Succes met het afsluiten en ‘leidinggeven’