Nou, nou wat een ge-emmer allemaal en zo weinig antwoord op de vraag. Dus bij deze;
Ben hier 6 jaar geleden begonnen (hier = Fiscaal en juridisch advieskantoor), begon met 2500 gulden bruto voor 40 uur (€ 1134,45, zal het maar gedetailleerd opschrijven voordat iedereen er weer over valt). Had toen MEAO+ en deed alleen boeken en dergelijken. Ondertussen propedeuse HBO SPD en een paar modules uit de hoofdfase. Inclusief stage hier nu 7 jaar aanwezig en een hoop ervaring rijker, een aantal seminars gevolgt e.d. Doe nu samenstellingsopdrachten, aangiftes IB/VPB/OB advisering e.d.
Verdien inmiddels € 1800 bruto per maand voor 24 uur, waarvan ik 1 dag in de week thuis werk, ben trouwens 30 jaar oud. Krijg ook nog een winstuitkering, die is afhankelijk van de winst dus elk jaar anders. Helaas lees ik verder weinig reacties van wat mensen verdienen, weet dus ook niet of het marktconform is.
In elk geval is mijn salaris met ervaring, studies, inzet en flexabiliteit in de afgelopen jaren aardig gestegen, denk dat dat bij jouw ook wel zo zal zijn.
Hoop je zo een beetje een beeld te hebben gegeven.
Groetjes,