Mijn loopbaan en mijnskinderen loopbanen zijn te danken dankzij mijn oldboys netwerk. Ja dit is Nederland waarbij mijn kinderen net zoals de andere honderdduizenden lapzwansen en luiwammesen, die - ondanks magere cijfers en minimale inspanning - toch het felbegeerde diploma krijgen uitgereikt. Een gegarandeerd succes gewenst in in hun verdere loopbaan, dankzij wie ze kennen, niet wat ze kunnen. Waarom en Universitair geschoolde Top wetenschapperlijk/technisch talent met een modaal salaris ambieeren als je met een mbo/hbo(heao) opleiding zijn baas kan worden. Dit is Nedelrand een land van handelaars en dozenschruivers. en eenmaal in de toppositie je huid goed verkopen. 10mln bonus in je zak bij de verkoop van “jouw” bedrijf. zonder een traan te laten om die Miljarden schade/ontslagen in het land. chappeau CEO van KLM, ABN,VNU, Nedlloyd, Rodamco Europe en Euronext VNU, Nedlloyd, Philips Semiconductors. I zou zeggen weg met die Middelmatige “managers” die inteelt slapjannusen zoals ik, ik wordt moe van het praten met een hete eardappel in mijn bek.
Kwaliteit en selectie aan de poort bij Universiteiten en Bedrijven. Salaris naar prestatie, kennis en kunde. Geen toelating en een glazenplatfond als je een dubbel-voornaam heb. want zij doen meer schade dan goed is voor het land. HBO 'ers moeten terug naar waar ze behoren. een pas op de plaats in salaris en positie.