meewerkend magazijn chef

  • Colin

    was ik ook niet van plan, wacht nu het contract even af en dan gaan we tekenen.

    Maar dank voor je reactie.

    Colin.

  • Den Oersel

    Too much for this job! Het mag dan wel een zogenaamd “meewerkend” magazijn “chef” zijn (in mijn opinie werkt een chef altijd mee) Het blijft een onderkader fuctie. Aan de andere kant is het natuurlijk ook lastig om arbeiders te vinden voor dit werk. Wellicht ten overvloede, maar max. 1600 euro/38u/wk bruto.

    Zoals door u beschreven zal het arbeidscontract voor korte duur zijn met dit salaris, zeker geen onbepaalde tijd.

    Was getekend,

    Den Oersel

  • menno

    E6 is de hoogste trede in schaal E. Functieschaal F is een andere functieschaal, dus het lijkt me sterk dat je doorstroomt van E naar F.

    Maat goed, het geboden salarsi is behoorlijk ok, dus goed van je dat je dat geaccepteerd hebt!

    Werk ze!

  • joyce

    Had ik ook gelezen Menno, maar is denk ik een schrijffoutje dus niet een trede stijgen maar een schaal.

    Hoe dan ook E is hoog, maar zelfs F… heel hoog. Maar goed als hij het krijgt, heeft hij veel geluk.

    En wat een hoop andere zeggen… weten jullie eigenlijk wel wat een magazijn chef allemaal doet? Is veel meer dan alleen orderpicken!

    En ja ik weet waar ik over praat, voordat ik kinderen kreeg was is ass.warehouse management. Of tewel adm.aansturen van het magazijn en alles daarom heen. Dus ook klantencontact, douanepapieren, overleg planning, customerservice, en veel met de magazijn chef. Dus ja ik weet waar ik over praat.

  • Ruud

    Design Engineer (bij ons is alles engelstalig) en prototype keur van onze machines.

    salasris (was waarschijnlijk je volgende vraag!): Zit nu zelf op €2675,- euri per maand.

    (zit zo'n beetje aan de onderkant van mijn marktwaarde, volgens diverse salaris pagina's)

    Maar ga nu niet het maximale eruit halen, omdat het bedrijf zich dit (nog) niet kan veroorloven!

    Want ook heel belangrijk: leuk werk, errug leuk bedrijf (goede collega's) en we groeien nu heel snel!

  • Colin

    Ik wens iedereen dat wat hem of haar toe komt!

    En ja de lonen worden inderdaad stees meer, maar kijk eens naar bijvoorbeeld de electra rekening……alleen het transport naar de aansluitingen is al met 10% gestegen.

    Lijkt mij niet gek dat in dit land iemand ook meer gaat verdienen om alleen maar het hoofd boven water te houden want zeg nou eerlijk je kan niet alles bij de aldi en lidl halen……

    En sommige dingen heb je gewoon nodig en ja geloof dat je bij solcon grafics werkt, heeft mijn broer geloof ik ook voor gewerkt ( of soort gelijk) ook in DIE sector gaat alles omhoog alles houd verband met elkaar en mensen blijven de motor van alles en alles draait uit eindelijk om logistiek!

    Groeten Colin.

  • sjors

    Mijn functie is magazijnmeester en ik ben verantwoordelijk voor kwaliteit en kwantiteit, contact met leveranciers, voorraadbeheer, keuren van materialen en gereedschap, manco's en retouren, communicatie naar projectleiders, administratie, en monteurs..38 uur werkweek 25 vakantiedagen en 6,5 ADV jaarlijkse winstuitkering. Ik krijg hiervoor 2400,- bruto voor betaald.