meewerkend magazijn chef

  • Ruud

    2100,- voor een magazijn medewerker!

    Geen wonder dat alles hier in Nederland steeds duurder wordt.

    Wordt tijd dat de salarisen weer een bevroren worden!

  • j

    Je hebt gelijk, maar het is een kwestie van vraag en aanbod en er blijkt weinig aanbod te zijn.

  • pleun

    2100 euro bruto voor iemand die in een magazijntje werkt.

    ook al zou deze zogenaamd meewerkend magazijn chef zijn

    vindt ik wel hoog.

    1900 euro bruto zou reeëler zijn.

  • menno

    Het duurt niet lang meer voordat de salarissen in euro's in bedrag gelijk zijn aan de salarissen in guldens! Dat is het psychologische effect van die fijne euro. Iemand die nu E 2000 bruto verdiend vindt dit minder klinken dan zijn salaris van vroeger F 3800.

    Raar maar waar. En dus een enorm prijsopdrijvend effect.

    Ga eens naar landen waar ze (nog) geen euro hebben. Zoals Zweden bijvoorbeeld. Alles (nou ja, behalve drank uiteraard) is in Zweden is nu (veel) goedkoper dan hier. En dat verwacht je niet van zo'n land.

  • Den Oersel

    Veel te veel. Passend zou zijn 1600 euro bruto voor deze functie 38u/wk.

    Met vriendelijke groet,

    Den Oersel

  • joyce

    Ik heb zelf ruim 8 jr bij een groot transp.bedr. gewerkt geloof mij maar, daar werkte NIEMAND (behalve uiteindelijk de magazijn chef) in het magazijn die 2100 euro had. Gem. hadden ze tussen de 1600/1800 bruto pmnd voor 40uur pw.

    Maar het gaat om de functie van Colin als magazijn chef. En niet als zo een medewerker.

  • Colin

    Heb op dit moment een bod geaccepteerd van 2006.76 per 4 wkn na 1/2 jaar naar F6 1 trede hoger.

    Het magazijntje is groot 15.000 + 6.000 m2 bij 10 mtr hoog

    Klein magazijntje moet ik zeggen.pleun schreef:

    >

    > 2100 euro bruto voor iemand die in een magazijntje werkt.

    > ook al zou deze zogenaamd meewerkend magazijn chef zijn

    > vindt ik wel hoog.

    >

    > 1900 euro bruto zou reeëler zijn.

  • Colin

    Joyce,

    Heb in afwachting van het contract een bod van 2006.76 geaccepteerd E6 na 1/2 jaar 1 trede hoger F6 en in het contrct diverse cursussen laten vermelden die ik binnen het 1/2 jaar wil volgen.

    Groetjes Colin.

    En bedankt nog voor je reactie!

  • Colin

    Ruud, watvoor werk doe jij?

  • j

    Er is echt wel meer uit te halen dan € 2000,- Dit heb ik van internet afgehaald.

    5 jaar werkervaring na je 18e komt uit op een leeftijd van ±23 jaar, 2100,- bieden ze zowiezo al. kijk maar naar de link.

    http://jobsearch.monsterboard.nl/getjob.asp?JobID=58054964&AVSDM=2007%2D05%2D25+09%3A01%3A00&Logo=1&brd=1&cy=NL&lid=778&sort=dt&vw=d&q=magazijn.

    Je moet je niet gek laten maken door mij, maar zeker niet door mensen die vinden dat je niet boven de 1600,- euro mag verdienen.

    Je moet gewoon brutaal zijn.

    groet j