meewerkend magazijn chef

  • Colin

    Hallo,

    Ik kan een baan krijg als meewerkend magazijn chef in de logistieke sector.

    Nu hebben ze mij een salaris aangeboden per 4 wkn (ben ik gewend) en dat is de eerste 6mnd 1934,- daarna een contrat van 1 jaar met als salaris 2007,-

    is dit reeel???

    Hoor graag van iemand!

    groet Colin.

  • joyce

    Hoi Colin,

    ik heb ruim 8 jaar gewerkt op de fin.adm., en ondersteuning P&O bij een groot transp.bedrijf, en onze meewerkende mag.chef kreeg dit salaris NIET. Die zat in functie schaal D en ik weet dat de kans groot was dat hij uiteindelijk na een paar jaar stil gestaan te hebben door zou kunnen groeien naar E.

    Omgerekend naar per maand krijg je 2095,16 en 2174,25 bruto.

    Nu weet ik niet precies wat je taken, verantwoordelijkheden, en aantal mensen onder je zijn. Maar opzich is dit (zeker voor de transp.sector) een heel goed salaris.

    Tip: kies liever voor een hogere schaal en een lagere trede, want dan heb je meer doorgroei. Dus liever E1 dan D3 ! Volgens de CAO stijg je immer ieder jaar 1 trede (bij goed functioneren) tot je aan de top zit (trede 5).

  • Colin

    Hallo Joyce,

    Zal even kort omschrijven wat de functie inhoud:

    - Het mede uitvoeren van de dagelijkse werkzaamheden in het magazijn

    - Het leiding geven aan de werkzaamheden in het warehouse dat zich bezig houdt met de processen van in, -op- en uitslag van goederen

    - Het verzorgen en controleren van de administratieve bescheiden tav de urenregistratie, de inslag en uitslag en andere documenten tbv het magazijn of de voorraadadministratie.

    - Het te woord staan van klanten betreft de werkzaamheden, de voorraden en de eventuele voorraadverschillen.

    - het signaleren, uitwerken en invoeren van verbeteringsvoorstellen.

    Mensen die ik aansturen moet zijn 6 in vaste dienst en +/- 5 uitzendkrachten.

    15.000 m2 warehouse

    verder heeft de functie omschrijving nog 3 a4-tjes in beslag genomen.

    Hoor graag van je.

    Groet Colin.

  • jack

    wat is je leeftijd en opleiding?

  • jack

    bruto of netto ?

  • Colin

    32 jaar en hoogst genoten opleiding LTS C Niveau werk en denk niveau MBO.

    4 jaar ervaring in de logistiek. als ass. logistiek manager.

  • Colin

    bruto

  • joyce

    OK duidelijk verhaal.

    Bij ons wat de magazijn chef alleen verantwoordelijk voor het gehele magazijn, ong. 50 man personeel en uren adm. (zorgen dat de tijden kloppen).

    In- en uitslag ging bij ons door scannen, dus door het gehele magazijn. Correctie's, documenten, chauffeurs, klanten etc. door warehouse adm./planners/customer services.Maar goed wat ik al zei waar ik werkte was een heel groot transp. bedrijf. (schat 25.000m2)

    Gezien je taken en verantwoordelijkheid vind ik salaris zeker niet te hoog.

    Wat ik niet snap is dat je taken omschrijving zoveel ruimte in neemt… als het dan zo uitgebreid is zou ikzelf zeker meer vragen.

    Suc6

  • Colin

    Dank je Joyce,

    Heb vanochtend gebeld dat ik graag (lootabel 1-10-2006) in trede F5 zou willen komen met in contrat dat als we niet overstappen op een vast gesteld loon dat ik hierna nog een trede hoger kan trede G.

    Ze zijn er nog over aan het overleggen.

    Laat het wel horen op het prikbord wat de uitslag is.

    Groet Colin.

  • J

    Ik vind het salaris niet echt hoog, ik denk dat je zonder alle verantwoordelijkheid als magazijn medewerker al een salaris van 2100,- per maand kunt krijgen.

    In deze functie moet er minimaal 2350,- tot 2500 uitgehaald kunnen worden. kijk anders eens op monsterboard of bel eens een uitzendbureau.

    Ik vind (mijn mening) dat je beter niet bij een bedrijf kunt solliciteren die het cao beroepsgoederenvervoer aanhoud, die houden de salarissen voor hun groep kunstmatig laag en dat kost jou geld.

    Zoewiezo moet je bij een gesprek jouw salariswens neerleggen en niet vragen wat zij jou kunnen bieden.