zijn er mensen die ook beginnen met de opleiding in Den Haag voor Machinist NS personenvervoer??
TJa…
ik vind het enerzijnds heel belangrijk om een niet al te lange reistijd te hebben, maar anderzijds is het ook zo dat de opleiding ongeveer een jaar tot max 1.5. duurt en dat is lijkt mij nog redelijk te overzien..
VOoral de opleiding niet onderschatten, maar in de trein kun je bijvoorbeel best al wat leren, zodat je het thuis minder hoef te doen!!
Ben ik met je eens. Gelukkig ga ik vaak mee met een kennis mcn, die heeft me al zo veel verteld. Makkelijk wordt het inderdaad niet. Wat is waarvoor, wie moet je contacten bij problemen, wie doet wat en ga zo maar door. Voordat de inzicht er is ben je wel even verder. En dan nog het ‘gevoel’ met de trein, ook niet makkelijk.
Maar die uitdaging trekt mij enorm. Voordeel van wat langer reizen is zoals je zegt de studietijd. Anderzijds.. een jaar lang elke dag 2 uur heen en 2 uur terug… en dan nog je gezin + de rest. Je moet er dus wel wat voor over hebben.
hartstikke bedankt voor je reactie op vraag.
Nu weet ik eindelijk waar ik de kommende jaren op moet letten. Om niet afgewezen te worden.
Maar ik ben nog bezig met de chauffeursopleiding en dan 1 a 2 jaar vrachtautochauffeur. En dan pas ga ik beginnen met de opleiding voor de machinist. Maar de die standplaats Den Haag zou ook voor mij een hele goeie zijn. Dat lekker in de buurt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?