Dank je! Standplaats wordt Utrecht.
Dat is inderdaad erg pittig! Ik verwacht dat ik dat probleem ook ga krijgen, Eindhoven werd zelfs genoemd. Man, dan kan ik beter in een hotel trekken, elke dag vanuit Ter Aar is dat een ondoenlijke zaak.
Nu heb ik nog geen datum voor de start van de opleiding, december zat al vol. Ik hoop dus zeer dat de volgende opleidingsplek een stuk dichterbij is. Utrecht zou helemaal top zijn, dat wordt tevens de standplaats.
Hi Wer, ik maak me inderdaad enige zorgen over de reisafstand. Dagelijks die rit, meer dan een jaar lang kun je zeker pittig noemen. En op momenten dat er geen OV rijdt en je toch je dienst moet halen, zal ik de auto moeten pakken denk ik. Ik vraag me dan ook af of ik niet ergens intern kan ter plaatse. Met een veiligheidsmarge ingebouwd zit ik op 2,25 uur reizen enkele reis.
Zoiets lijkt me een aardige oplossing alhoewel.. we hebben ook nog een thuisfront. Enig voordeel, als het OV rijdt kan je de studie in de trein doen en meteen oefenen.
Maar serieus, het is iets wat ook bij mij in m'n hoofd spookt. Je zou nog kunnen kijken of je niet bij de volgende lichting kan worden ingedeeld, alhoewel de studieplaats daarvan nog niet bekend is.
De reis kan benut worden om te lezen/leren inderdaad, maar het desalniettemin zal het best vermoeiend zijn, elke dag erg vroeg weg en laat thuis. Nog afgezien van het risico dat je niet op tijd bent vanwege mogelijke problemen onderweg. Intern gaan heeft ook niet mijn voorkeur.. misschien dat ik nog eens contact opneem met de NS of er wellicht alternatieven zijn.
Misschien is dit wel een heel andere vraag op deze topic. Maar dit is omdat hier een beetje splinternieuw ben (om het zomaar te zeggen). Maar wat houdt nou de control in voor dat je wordt opgeleid, waar letten ze dan vooral op. Of is dat misschien wel geheim of verschillend?
Weet iemand hier iets van?
Alvast harstikke bedankt voor je antwoord
Bedoel je de eisen? Het begint met een telefonische intake. Daarna tekst en uitleg (groepsgesprek) en een persoonlijk gesprek. Rol je daar doorheen dan volgt een psychologisch onderzoek waar gekeken wordt naar o.a. je concentratievermogen, reactievermogen en een persoonlijk gesprek met een psycholoog.
Kom je ook daar doorheen dan volgt nog een medische keuring en een arbeidsvoorwaarde gesprek. Dan ben je in principe binnen en kan de daadwerkelijke opleiding beginnen.
Ik lees overal advertenties dus ze zoeken flink personeel!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?