Treinmachinist NS

• racket

Hallo allemaal,

Tot mijn grote genoegen ben ik afgelopen mei 2008 aangenomen voor de functie machinist volledig bevoegd!! Aanstaande september mag ik beginnen in Den Haag om de opleiding te volgen en mag ik na de opleiding op standplaats Utrecht werken!!

Zijn hier nog meer mensen die onlangs aangenomen zijn binnen de ns en nu of gaan beginnen met de opleiding???

p.s. Iedereen die bezig is met de testen, veel suc6 en met een goede houding kom je ver!!

• Wer

Nice racket!!

Voor mij is morgen de grote “test dag” Ga m'n best doen!

• rached

Hoi Ed,

Op zicht heb je gelijk dat technische achtergrond een pré is, maar toch heb ik ook niet zoveel technische ervaring, maar m'n technische inzicht is goed!!

En ik ben ook door alle testen heengekomen! Belangrijker is denk ik dat je het leuk vind om met techniek om te gaan en met wat inzicht kun je veel leren!!

Een ieder die dit leest, laat je niet ontmoedigen door het feit dat je nooit gesleuteld hebt aan een auto of een elektrisch apparaat!! Anders vroegen ze wel monteurs..etc..

• rached

Hey Pien,

hoe zijn je testen verder verlopen??

Viel het mee of tegen??

gr.R.

• rached

Hey Fred,

bij ns.nl kun je ook solliciteren!!

Het is mooi meegenomend dat je al in de transportwereld zit, maar onderschat de testen zeker niet, want ze vragen veel je!

Al om al is het zeker de moeite waard om het te proberen!! Ik heb de testen al gedaan dus voor vragen kun je altijd op dit berichtje reageren!!

• Wer

Kom net terug van de testing1234. Laat ik het zo omschrijven, flink pittig maar niet ondoenbaar. Of ik door ben horen we morgen.. wordt vervolgd.

• Pien

Hoi hoi,

Tja moeilijk te zeggen, ik weet het echt niet. Testen vond ik erg pittig, ben echt benieuwd hoe ik het gemaakt heb. Krijg deze week de uitslag zeiden ze.

En jij? Heb je ook het onderzoek gehad?

grt.

• rached

Ik had afgelopen mei de testen en ze waren zeker pittig!!zeker gezien het feit dat het energie van je vraagt om constant scherp en helder te blijven

Ik ben goedgekeurd en mag aanstaande september beginnen in Den Haag, maar ik ben officieel aangenomen voor standplaats Utrecht!!

Laat maar even weten als je meer weet over de uitslag!!

grt.R.

• Pien

Te gek zeg, wat leuk voor je! Gefeliciteerd!!

Ik laat het weten als ik de uitslag heb…

• Rammstein

Het wordt steeds gezelliger hier met al die aspirantmachinsten in opleiding.

Gaat het toch nog goedkomen met de NS.

Allemaal suc7 tijdens de opleiding.