salaris chauffeur

• Danny

Dat is heel netjes van je dat zo'n behoorlijk salaris hebt.

Klasse dat je gestudeerd hebt.

Jammer dat je de Nederlandse taal daaronder heeft geleden. Zonde van je studie.

Misschien dat je wat geld kunt investeren in een cursus Nederlands.

Gestudeert (haha)………tsja, je moet er maar opkomen……

• willem de boer

wat is salaris in e6

• niet te geloven

As je goed gelezen hebt in mijn vorige berichtjes, heb je gelezen dat ik geen diploma`s heb, dus niet mijn nederlands maar jou oplettendheid gaat een beetje achteruit danny…

Danny schreef:

>

> Dat is heel netjes van je dat zo'n behoorlijk salaris hebt.

> Klasse dat je gestudeerd hebt.

> Jammer dat je de Nederlandse taal daaronder heeft geleden.

> Zonde van je studie.

> Misschien dat je wat geld kunt investeren in een cursus

> Nederlands.

>

> Gestudeert (haha)………tsja, je moet er maar opkomen……

• Anneke

als ik dit hier zoal lees hebben jullie bijna allemaal top salarissen ,maar of dit wel de werkelijkheid is ,had eerder een collega die veel meer verdiende als ik .maar een loonstrook kreeg ik nooit te zien ,ik ben buschauffeuse en verdien 1840 bruto pm voor 32 uur werken .daar komen de toeslagen nog overheen . groetjes Anneke

• Danny

oke, als jij nu eens oplettend zou zijn had je kunnen zien dat ik een reactie op het bericht van Cootje had gegeven.

Ik ben niet oplettend, ik let alleen op op welk bericht ik een reactie geef.

Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben. Laat staan diploma's voor gehaald te hebben.

Ik gun iedereen van alles ook al heb je geen diploma's. Diploma's zeggen niet veel het is een stukje papier. Diploma's haal je van het internet af. Je moet eens weten hoeveel mensen een diploma hebben van het internet die een pracht baan hebben.

Is toch klasse….hoef je echt geen diploma's voor te hebben om dat te bedenken.niet te geloven schreef:

>

> As je goed gelezen hebt in mijn vorige berichtjes, heb je

> gelezen dat ik geen diploma`s heb, dus niet mijn nederlands

> maar jou oplettendheid gaat een beetje achteruit danny…

>

> Danny schreef:

> >

> > Dat is heel netjes van je dat zo'n behoorlijk salaris hebt.

> > Klasse dat je gestudeerd hebt.

> > Jammer dat je de Nederlandse taal daaronder heeft geleden.

> > Zonde van je studie.

> > Misschien dat je wat geld kunt investeren in een cursus

> > Nederlands.

> >

> > Gestudeert (haha)………tsja, je moet er maar opkomen……

• Ballegooier

Wat een gelul allemaal

• lamp

Zekers het is echt allemaal gelul. Dat verhaal van dat mannetje dat gestudeert (hahaha is echt niet waar als j een t schrijft) heeft is echt allemaal bull. Toch, ik zal je zeggen; ik ben nu teamleider bij een bedrijf en niet gelukkig in mijn functie. Ik zoek vrijheid, onafhankelijkheid, verantwoordelijkheid en vooral geen afhankelijkheid van derden. Daarom ben ik me gaan orienteren op internationaal chauffeur. Ik heb de arrogantie te denken dat ik wel een groot rijbewijs kan halen.

Tot zo ver ging het goed.

In mijn opinie is internationaal chauffeur een zware baan met verantwoordelijkheid waar een belonig bij hoort die recht doet aan de zwaarte van de functie. Ik verwachtte wel te moeten ingeven op mijn huidige salaris (team manager 30 medewerkers, omzet ongeveer 3,5 miljoen EUR; ik krijg ongeveer 5000 BRUTO voor 4 weken) en uit te komen op zo een 2800 bruto (ik zou dat ervoor over hebben)…….MOOI NIET DUS!!!! Een salaris van 2500 brutto per 4 weken geef ik namelijk nu aan hbo studenten die zo van school (HBO) komen. Voor 1800 EUR bruto ga ik het niet doen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vind het zwaar onderbetaald waar een chauffeur van moet rondkomen.

• ed

Hoi ik ben zelf ook chauffeur met ruim 23 jaar ervaring en ik vedien een D 6 salaris en dat is nu momenteel met de verhoging van 1.1.2009 ongeveer 2200 brutto zonder overnachtingen als ik overnacht in nederland krijg ik daar €39,- per nachte voor.

Dus ik zou maar eens met je werkgever gaan praten of overstappen naar een ander bebrijf ja die werkgevers zijn er wel achter chauffeur hard laten werken en niks betalen je moet je wergever met de kloten voor het blok zetten heb ik ook gedaan helpt altijd.met vr gr

• hans

holla allemaal

ik ben blij dat wij niet in het cao vallen van de chauffeurs!

ik ben chauffueur op een betonmixer en vallen onder de mortel cao

bruto salaris voor 36 uur is hier bij iedereen 2110 euro

en dan komen er per maand nog zon 60 overuren bij a 130%

greetz hans

• conny

hallo allemaal .

wij chauffeurs verdienen misschien wel niet al te veel,

maar wij zijn wel vrij in doen en laten !

ons werk is vaak ook onze hobby en/of sport

en geen gezeur van je collega`s

daar kies ik toch wel voor

ik ga elke dag met plezier aan het werk !!!