salaris chauffeur

• kees

Hallo .

heb net een contract gekregen met de salaris van 1800 euro bruto voor 40 uur .ben beginnende chauffeur is mijn eerst week , of dit een goed of slecht salaris is ? wat ik wel ervaren heb in deze week het is niet alleen rijden ,maar er komt ook zwaar werk om de hoek kijken en uren draaien had dagen van 16 uur ,niet verantwoord ,maar moet me nog bewijzen ,werk opzich is mijn droom baan .maar er komt meer bij kijken als alleen chauffeur zijn . en of dan de salaris goed is ? ,maar tevreden ben ik wel .moet me eerst opbouwen,en daarna hoop ik dat het iets berg opwaarts gaat . gr kees

• Robert

hallo allemaal

Ik ben nu 2 jaar chauffeur en verdien 2065 bruto.

gewoon 40 uur op een bestel busje…………

ik ben 39 jaar……………

zo slecht heb ik het dus niet, als ik alle verhalen lees.

• Erik

Als ik zo oud was als jullie werkte ik niet voor dat geld!

Ik zit nu al op 2100 bruto per 4 weken en ben pas 22.

• kevin

beste u zegt dat u meer dan 2000 euro verdient , akkoord zijn dit dan de gewone 8 uren?? werk je in de weekends? waar benje tewerkgesteld?? ben op zoek naar toffe job als chauffeur die goed betaald heb net men c en als ik naar bovenstaande verhalen kijk kom jij er als beste vanaf.

greetz

• Rombout

Kunnen jullie niet beter een ander vak kiezen???

• willy

hallo,

wat voor schaal komt iemand met GEEN ervaring van 30 jaar ongeveer.

mvg willy

• niet te geloven

Niet te geloven wat jullie verdienen,

Ik ben 29 en verdien in 5 ploegen 2900 bruto voor een 33 urige werkweek !!

Daarbij heb ik niet eens diploma`s en het werk is helemaal zo slecht nog niet.

Daarbij komt dan ook nog dat ik samen met mijn vriendin een droomhuis heb gekocht dat we aan het opknappen zijn….

hadden we van een chauffeurssalaris niet kunnen doen, en de overwaarde zouden we dan ook niet hebben gehad , dit is dus ook een vorm van salaris…( ca 90.000 euro , we wonen er pas een jaar )

• Danny

Niet te geloven wat verdien je een hoop geld zeg.

Jammer dat je niet bij zegt wat voor werk(zaamheden) je verricht.

Natuurlijk zou je een mooi groot huis kunnen kopen dat hangt uiteraard ook af wat je partner maandelijks binnen haalt.

Maak ons blij en vertel wat voor werk je doet. Misschien worden wij dan wel collega's (en misschien ook nog eens buren!)

Groet,

Danny

• Cootje

Zo ben ik blij dat ik door gestudeert heb ooit, mijn vader wilde dit graag, zelf zag ik een toekomst als chauffeur rooskleurig in. Ben nu 41 jaar en heb een 4 weken salaris als acount manager van een kleine € 6100,00 bruto. Plus een winstuitkering van 19% bruto jaarsalaris…

• niet te geloven

Het werk in de proces industrie / productie in 5 ploegen is nu erg in opmars, vooral vacatures voor operator zijn er erg veel.

Als operator doe je vaak rustig en beheerst werk, bijna ale machines zijn uitgerust met computers ( vrachtwagens tegenwoordig ook ) en daarom moet je vaak meerdere machines ( soms achter elkaar opgesteld ) bedienen,

daardoor s het toch leuk en uitdagend werk.

nadeel is natuurlijk dat je niet heel europa ziet en je moet willen werken in een ploegen ritme, wat veel collega`s met kinderen het liefst doen.

zij zeggen dat ze hun kinderen vaker zien dan wanneer ze in dagdienst zouden werken, en aan kinderopvang hoef je minder te denken, zeker als je partner partime werk.

Op dit moment heb ik nog geen kinderen maar we oefenen nu al stevig, dus we zijn blij met dit werk en salaris.

trouwens,

er is leuk werk en goed betaald werk.

chauffeurswerk is leuk werk en operator is goed betaald werk

echer,als je thuis de rekeningen met moeite kan betalen, je auto aan een beurt toe is en je eigelijk niet op vakantie kunt, dan is zelfs het leukste werk niet meer leuk….

als je goed betaad werk hebt, heb je tegenwoordig het geluk dat dankzij de huidige arbo regels je meestel geen slecht werk hebt.