booreiland

  • henk van essen

    ik ben henk van essen ,heb geen ervaring op een booreiland, maar zou echt graag op een booreiland willen werken, het maakt me niet uit waar of als wat ik moet beginnen, hard werken ben ik gewend dus dat is echt geen probleem,ik heb altijd voor mn eigen gewerkt als zzp er, maar op den duur was er weinig werk meer,Ik zou heel graaag op een booreiland werken, wie kan mij helpen mvg h van essen

  • H.V. rensenbrink

    Ik schrijf hier maar een keer wat informatie over booreilanden neer, heb je er vragen over stuur dan eventjes een mail naar hellbound 102@hotmail.com.

    Je kan solliciteren bij usgenergy (zoek eventjes bij google voor de website gegevens).

    Je kan er lekker verdiennen, maar moet dan ook zeker je mannetje staan om de zoveel uren vol te werken, en de weinige uren om te slapen.

    Vergeet niet dat je in de weinige uren die je wel hebt ook moet tandenpoetsen, eten, douchen etc. etc.

    Iedereen kan solliciteren, maar men zoekt vooral mensen die al maritieme ervaring heeft (hetzij varen op vissers zowel als grote koopvaardij schepen) en technische ervaring heeft van HBO Technisch tot aan LBO technisch.

    Ik wens iedereen veel succes met solliciteren, en misschien zien we elkaar nog.

    M.v.g.

  • fennie

    Als je geluk hebt ligt er misschien wel een booreiland bij je achter in de tuin

  • Nard

    Zijn er misschien mensen die mij kunnen vertellen welke uitzend- of detacheringbureau's ik kan benaderen voor werken op een olieplatform? Ik heb van Rachid al gelezen over UTS Energy, maar dat zal toch vast niet het enige bedrijf zijn.

    Alvast bedankt voor de hulp!

    Mvg, Nard

  • Christos

    Beste Ray,

    Als je direct alle verdiensten binnen de offshore en offshore wilt bekijken heb ik een bron waar het goed en duidelijk vermeld staat.

    Hier staan alle verdiensten op een rijtje naast elkaar!

    offshore salaris en onshore salaris

    Met hele vriendelijke groeten en veel succes!