booreiland

  • michael noordermeer

    weten jullie waar ik zonder werkervaring kan solliciteren op een booreiland waar dan ook vriendelijke groeten michael noordermeer

  • Erwin D

    Hallo,

    Zoals bijna iedereen hierboven zit ik dus ook aan deze branche te denken.

    Ik werk op dit moment als timmerman en ben 21 jaar.

    Ik ben hard werken gewend en heb een juiste instelling, dus ik denk dat ik het wel zou kunnen redden als ik onderaan begin op een platform.

    mijn idee was om via een uitzend bureau in te stappen mits mogelijk natuurlijk, en dan in mijn vrije dagen zoveel mogelijk lasdiploma's te gaan halen. en als het uitzend bureau contract verlopen is, mijzelf te gaan verhuren als lasser op een olie platform.

    weet iemand of dit te realiseren is binnen deze branche?

    groeten, erwin

  • Tim

    Hallo,

    Ik werk nu bijna 2 jaar bij een bedrijf wat aan Horizontaal Gestuurd Boren doet.

    En ben, denk ik redelijk gewend om dagen van 12 uur per dag 7 dagen in de week te maken, ik weet hoe slopend dit kan zijn. Wel is het zo als je met de juiste mensen werkt. die op een gegeven moment toch je vrienden moeten worden, het werk mooi en minder vermoeizaam is. En toch ook zeker als je na een maand werken bijna 4000 netto kan verdienen. Maar doe het werk niet als je dit alléén voor het geld doet! Het sloopt je.

    Nu wil ik mijzelf toch ook wel een beetje gaan orienteren in the offshore wereld, weet iemand bedrijven , of sites waar meer informatie te vinden is?

    groeten Tim

  • mike everaert

    geachte heer of mevrouw

    ik ben mike everaert en ben 21 jaar en wil iets anders dan op het vastelend te werke. Een booreiland heeft mij altijd al aangesproken dus ik hoop dat ik de kans krijg om dezen droom waar te maken grtz .

  • Stefan

    Hoi Tim,

    Ik heb grote interesse in deze richting.

    Welk bedrijf is het juist?

    Kan je mij iets meer vertellen hierover.

    thx,

    Stefan.

  • willem

    in rotterdam zijn wij gewend hard te werken.en dan veel geld verdienen is niets mis me.wat is zwaar werk niet lullen maar poetsen.die jongens uit urk klagen nooit verdienen genoeg .altijd maar weer klagen.typiscg hollands

  • gaarestroom

    hasan als jou de motivatie ontbreekt,, om zelf te zoeken is een rig niets voor jou ,.wordt dan ook maar koekies bakker,

  • ban

    hey rachid,

    ik las net je berichtje hier.

    Ten eerste gefeliciteerd met wat je bereikt hebt n ik wens jou veel succes n geluk toe verder.

    Je uitleg over werken op een booreilad heeft mij interresse opgewekt. Ik zit r nl ook al heel lang aan te denken n t maakt nix uit als wat. maar mijn vraag aan jou is. wat is t beste om je r voor aan te melde, ik bedoel, ik begrijp je moet een doel voor ogen hebben om naar toe te werken en dat t keihard werken is voor harde knaken.

    Ik wil t gewoon graag, ervaring n weg uit de sleur waar ik nu in zit. geld is even een bijzaak voor mij om prive redenen. maar ik heb geen opleiding technisch gezien n niet zulke hoge diploma's zoals ik hier zag wat sommige mensen echt hebben! wel vet hoor, diepzee lassen. financieel heb ik t nooit breed gehad dus gewonen opleiding etc., je kent t en met de baan die ik nu heb plus rekeningen doe ik r nog 1001 jaar over om ooit zoiets te gaan behalen. daar zou t geld me echt mee kunnen helpen plus t onderhouden van mijn familie, ik doe t nl niet alleen voor mezelf begrijp je. Mijn doel is: Geld verdienen om me familie weg te kunnen halen hierzo. is dat ook een goed doel?

    Wat raad je me aan om daarvoor te gaan doen, wat ik kan dan natuurlijk he qua opleiding of cursus, of misschien dat uitzendbureau n of ik zo ie zo wel een kans maak. serieus t lijkt mij, persoonlijk, een geweldige ervaring!!

    K hoop snel van je te horen

    Met vr. gr. Ban

  • Wesley

    hallo,

    ik ben wesley, 22jaar en kom uit leeuwarden…

    het werk op een booreiland spreekt mij wel aan,

    vooral ook van horen en zeggen…veel vrije tijd en veel verdienen…!

    daar staat natuurlijk tegen over hard werken voor je knaken.

    hoe kom ik in aanraking met de uitzendbureaus,

    ik zou graag eens langs zo'n uitzendbureau willen gaan,

    ik heb namelijk veel vragen, is het bijv. in de buurt etc.

    M.V.G. Wesley

  • Gorkem22

    wat is boereiland???