booreiland

  • jani

    zoek werk op booreilanden hoe kom ik in aanmerken

  • Rachid

    hey jani ik heb in totaal 6jaar gewerkt op verschillende booreilanden (welliswaar in het midden oosten en in azië.)

    wil jij werken op een booreiland dan zou je eventueel naar het uitzendbureau kunnen gaan waar een neef van me ook is begonnen (let op hij is hoger op de ladder begonnen , had de juiste papieren, onder water diepzee lassen)

    het uitzendbureau ligt in beverwijk: uitzendbureau UTS energy.

    Aangezien ik nu getrouwd ben en piloot ben is het booreilandleven voor mij voorgoed afgelopen. Het werk beviel mij goed (heb een duidelijk doel voor ogen gesteld en heb er hard naartoe gewerkt)

    als jij ECHT dit werk wilt doen dan raad ik je aan om heel goed na te denken wat je precies wilt bereiken in het leven, dus niet zomaar denken dat je ff flink geld gaat verdienen terwijl je nog geen doel voor ogen hebt.

    Wil jij bijvoorbeeld een startkapitaal verdienen voor een eigen zaak dan zou dat een doel kunnen zijn waar je naartoe kan werken, het doel geeft je dan ook motivatie om HARD DOOR TE BIJTEN. hett is namelijk niet ‘' zomaar ff cashen ’' het is KEIHARD werken voor je knaken, en je geef er veel voor op (heel veel)

    12 uur werken 12 uur ‘rust’ (rust is slapen dan opstaan en werken)

    Echt een ROBOTleven lijkt het, ik heb het ‘slechts’ 6jaar volgehouden.

    mocht ik andere uitwegen gehad hebben dan zou ik dat werk niet doen, maarja mijn vader was geen huisarts ofzo dus hij kon mijn piloot opleiding niet betalen (een krappe ton in dollars)

    mijn kinderen hoeven nu nooit te lijden, ELKE opleidng die ze willen volgen zal (en kan) ik voor ze betalen.

    Als je er voor kiest om op een booreiland te gaan werken dan wens ik je veel geluk toe en hoop dat jij jezelf onder controle houd en je niet klein laat krijgen, werk hard doe je best en open je oren en ogen, stijg in de ladder want de mannetjes onderaan zijn inderdaad vervangbaar zoals eerder vermeld staat in de topic. Kijk uit en verkies jou EIGEN VEILIGHEID boven alles en iedereen (klinkt misschien egoistisch, maarja als de dood elke dag om de hoek staat te loeren dan denk je niet gauw aan materiaal of collega's)

    sorry klinkt echt grof en bot maar toch is het zo, als er vroeger brand uitbrak in de mijngangen op 200meter onder de grond dan was het ook duwen trekken geblazen en niet van ‘ nee collega gaat u maar voor, nee na i mijn beste collega’' )

  • danny

    op een booreiland willen werken??… ga dan gewoon naar een school die procesoperators opleidt… zadkine hoogvliet… zoek dan een paar leraren die je verder kunnen helpen en er meer over vertellen.. goud is een groot woord maar zilver heb je zeker met werken op een booreiland.. groeten

  • jabbar40

    ik zoek de kontakt met edr

  • michael noordermeer

    mijn naam is michael albert noordermeer ik kom uit den haag en ik wil totaal iets anders gaan doen dan de werkzaamheden die ik nu uitoefen.

    het werken op een booreiland heeft mij altijd al geintigreerd ik ben toe aan iets nieuws en zal me voor 200% in zetten om mijn doelen te bereiken ik heb zelf al een aantal mbo diploma s en een voltooid mavo d diploma en al meer als 7 jaar relevante werk ervaring en de off shore industrie heb ik echter geen ervaring en ik zal alle cursussen en opleidingen volgen ik doe het zeker niet voor het salaris maar meer voor de uitdaging ik zou graag verdere informatie willen hebben ver het hoe en wat sollicitatie brief of aanmelden via internt of op een andere dergelijke manier alvast vriendelijk bedankt.

  • iwan bosman

    graag zo ik wat meer willen te weten komen hoe ik kan starten op een booreiland

    mvg i bosman

  • john waslander

    hallo joep

    kun jij mij ook vertellen welke uitzendbureauw's dat zijn

    alvast bedankt groeten john

  • hasan

    hallo

    met hasan ik heb een vraag waar moet je zijn voor dat werk ik ben electricien en wil graag op olieplatforms

    dank u

  • hasan

    hallo ik ben hasan van maasmechelen ik heb een vraag waar moet ik zijn voor dit soort werk is dat iets voor goed geld te verdienen laat je me iets weten dank u

    tot nog eens

  • kees

    Hallo,

    Ik ben nu ook piloot, maar ga er weer mee stoppen. Dit is een business die zijn beste tijd gehad heeft. Ga lekker poen scheppen op zo'n platform als ik jullie was