Automonteur

• Theo hengelmolen

Wordt procesoperator, dan verdien je ongeveer 2200 Euro/maand netto.

En dan ben je zelf in dit vak nog geen hoogvlieger.

Maar hoe word je procesoperator? Volg een deeltijd-opleiding.

Theo.

• 1e aurom electro technicus

toevalig is een eerste monteurs opleiding mbo en geen lts

en je kunt het ook nog uitbreiden naar een mbo 4 opleiding (beina hbo) laat je voortaan beter informeren!!!!!!!!

• Maroet

Taz allemaal onzin:D

• Marcel

Astrid , ik kwam je bericht tegen, het lijkt mij te weinig. Als je vriend uit NH komt wil ik hem graag een goed voorstel doen.

• Marjolein

Allereerst wil ik ook even mijn verbazing uitspreken over die Arie en Alie! Waar halen jullie het lef vandaan zo denigerend over “LTS” te doen! Ten eerste is dat achterhaald, een automonteur staat gelijk aan niveau 4 van het MBO. En dankzij dit “soort” mensen kan jullie auto gemaakt worden! Wat een arrogantie zeg!

Ben wel benieuwd waarom jullie denken beter te zijn dan een ander?

Maar nu even over het salaris. Ik vind het niet veel wat die jongen verdient. Aangezien ze vaak lange dagen maken, en altijd wel in de werkplaats bezig zijn. Mijn vriend is ook automonteur (23 jr) maar die verdient ongveer €1400,- netto. En die is geen apk-keurmeester! Hij zou dus veel meer kunnen vragen.

Ik wens je veel succes en als je nog vragen hebt, hoor ik het wel!

Gr. Marjolein

• tom

wat een onzin discusie hier

ten eerste is autotechniek geen lts

het laagste wat je moet hebben is mbo niveau 2 en voor 1e monteur en apk keuringen moet je minimaal nivea 3 hebben

ik heb zelf autotechniek niveau 4 gedaan en ben nu bezig met een hbo studie alleen dan een economische studie

en ik moet zeggen dat de studie voor automonteur een stuk zwaarder was dan het hbo wat ik tot nu toe gehad heb.

jullie moesten eens weten wat je tegenwoordig allemaal moet weten bij auto's

het is een en al computers en de storingen worden dus ook steeds ingewikelder

laat je vriend eens bij een paar andere bedrijven informeren en zo zijn baas onder druk zetten

een baas zal niet uit zich eigen naar je toe komen met opslag

hij zal er zelf naar moeten vragen

want de baas wil zo min mogelijk betalen maar wel genoeg zodat jij er blijft werken

succestita schreef:

>

> Als eerste wil ik ff melden dat die Arie beetje arrogante

> kwal is met er zijn mensen die auto's maken en kopen.

>

> En dat soort opmerkingen van het is maar LTS daar word ik ook

> niet goed van.

>

> Goed 1450 brutto per maand??????????? tja als ik eerlijk ben

> dan is het niet veel maar het is toch zeker 220 euro meer dan

> minimum en je vriend is niet zo erg oud hij kan

> waarschijnlijk nog wel even doorgroeien.

> Ik weet dat de autobranche slecht betaald, je moet dus veel

> plezier in je werk hebben.

>

> Ik werk in de chemie en starters beginnen bij ons in schaal 5

> en die loopt van 1270 tot ong 1500 euries daarna kunnnen ze

> nog max doorgroeien naar 2500 euries deze schaal loopt tot de

> leeftijd van 43 jaar dus………..ook geen vetpot.

> en deze mensen werken op een lab met gevaarlijke stoffen.

• Astrid

Ik zal nog even toelichten dat hij een MBO niveau 4 middenkaderfunctionaris heeft gedaan, hij is geen ltser……..

Maar goed hij heeft intussen een andere baan gevonden als monteur bij een race team. www.jadbalja.nl. daar gaat hij raceauto's bouwen. Ten eerste omdat hij het reuze interessant vind en ten tweede omdat hij nu wel meer gaat verdienen en hij in dat bedrijf wel door kan groeien.

Gr. Astrid

• Marleen

Hoi Marcel,

Dat is aardig aangeboden, maar helaas hij komt uit brabant, en hij heeft net een andere baan gevonden bij www.jadbalja.nl hij gaat daar race auto's bouwen.

Gr. Astrid

• tasin

ik werk bij en schade bedrijf ik zelf ben 25 krijg 2150 brutto

ik doe het nou twee jaar

• ruud

Een 1e monteur/ APK keurmeester is geen lts niveau maar net onder mts is een mbo opleiding