Automonteur

• Astrid

hallo,

Mijn vriend is automonteur en is 24 jaar. Hij werkt nu 2 jaar bij dit bedrijf als vaste kracht. 1e automonteur en apk. Hij verdient nu ongeveer 1450 bruto. Ik vind dit erg weinig. Heeft iemand een idee wat hij zou moeten verdienen per maand?

Bedankt, Astrid

• Alie

Das een mooi loon, een ieder verdient naart zijn opleiding een automonteur heeft lts , dus mooi loon hoor!

• Aleyne

Die vlieger gaat niet altijd op. Mensen bij de gemeentelijke reinigingsdienst verdienen opleidings verhoudingsgewijs behoorlijk veel. Reden daarvoor is de verhouding vraag en aanbod. Niet veel mensen willen dat werk doen.

• Astrid

Tja ik vind dat hij nogal weinig verdient, wat ik hier op de site lees over wat andere verdienen. Ik wacht nog ff wat andere reacties af.

Groetjes Astrid

• Alie

Astrid t is 3000 gulden bruto vind je dat nou echt te weinig voor een automonteur?

• karin

Vanuit de transportsector kan ik je vertellen dat een vrachtwagenmonteur

zo'n 1900 euro bruto per 4 weken verdient. Dit na zo'n 4 a 5 jaar ervaring in zijn vak.

• Astrid

Ja, dat vind ik vrij laag ja. Ik ben net begonnen met een baan en verdien nu al meer terwijl ik 22 ben! En ik vind dat sinds de euro er is dat 1450 niet veel is als je alles moet bekostigen! Hij heeft al veel ervaring. Vanaf April moeten ze ook nog eens andere diensten gaan draaien. in het weekend en door de weeks tot 8 uur 's avonds en ik denk persoonlijk dat daar wel een beloning tegenover mag staan.

• Alie

Astrid eerlijk gezegd is het een berg geld voor een lts er, je baas kan er geen bal aan doen dat het leven duur is,

• Joyce

Alie wat een onzin. Mijn man is ook een LTS en heeft in de bouw een bruto salaris van 2300 euro.

Vaak is het zo dat mensen die met hun handen werken, een relatief hoog salaris hebben. Maar lichamelijk hebben ze ook (meestal) zwaar werk, en dat in weer en wind. Bij ons op het bedrijf heeft een automonteur (transport-sector) een salaris van ong. 2100/2500 euro. Maar dat houdt wel in, ook veel laat in de avond werken en in de weekenden! En verder niet een 9 tot 5 mentaliteit.

Opleiding is LTS, APK, vrachtwagen rijbewijs, en een opleiding voor het inbouwen van navigatie systemen, en black box systeem. En daarbij nog vele jaren ervaring.

• Alie

Ze had het over een jong iemand en dat is geen slecht loon, daar ging het om, en om mijn beweegredenen gelijk als onzin te betitelen vind ik weer onzin!