mijn salaris en werk

  • Michel

    Hoi leuk initiatief, ik heb een idee, als iedereen nou hier even opschrijft WAT hij of zij verdient, en ook nog even erbij vermeldt wat de werkzaamheden zijn?????????????

    Ik ben dus Michel 39 jaar en werk 40 uur in de week, als assistent algemene dienst bij een organisatie, die zich bezig hopudt met opleiding en CAO.

    Mijn werk bestaat uit het kopieëren van vergaderstukken, het verzorgen van de Post, en verder zeg maar alle facilitaire dingetjes in en om het gebouw.

    Ik krijg daarvoor ? 1475,35 voor NETTO per maand

  • bart

    hoi ik ben student verpleegkundige en ik verdien geen rooie knoop haha dat is pas erg. Dus werk ik als bijbaantje in een cafetaria en daar verdien ik 5,- per uur hahaha jaja nee dat is zeker niet niks. En ik werk daar 13 uur in de week dus ik moet oppassen met wat ik koop en doe met mijn geld maar ik kan er van rondkomen… (natuurlijk met een beetje hulp van mijn ouders)

  • a.bosboom

    Ik werk als onderwijsassistente op paier maar in praktijk sta ik dus 4 dagen voor de klas (25 kids) Over een maandje hoop ik mijn diploma voor lerares te behalen en ook mijn salaris op te krikken verdien nu 645 euro per maand.

    En kan meteen iemand me vertellen wat ik dan ga verdienen?

  • ties

    Hoi, ik werk als transporteur in een ziekenhuis en verdien 1230 BRUTO per maand, tis werk met 0,0 denkvermogen, maar wel lekker, als je er een jaartje tussen uit gaat. Werkzaamheden zijn: ja, transporteren van allerlei dingen, etenskarren, schoon linnen, post en ga zo maar door. Omdat het in een ziekenhuis is verdien ik nog wel redelijk (voor het soort werk).

    groeten ties

  • Hester

    ik ben 25 jaar secretaress & office manager in opleiding (vrij vertaald tiepmiep +) Per week verdien ik € 255,- netto voor 32 uur werk, via een uitzendbureau, verder krijg ik €1000,- als ik het eerste jaar haal. Het schijnt een HBO duaal opleiding te zijn.

    Goed initiatief!! ik hoop dat andere mensen er iets aan hebben!

  • Corrinne

    Hoi A.,

    Kijk eens op www. managementsupport.nl om te zien wat jouw collega's in en buiten de regio verdienen.

    Succces,

    Corrinne

  • r.veraart

    Hallo,

    Ik studeer eind mei af als bedrijfspsycholoog(richting arbeid en organisatie).

    Hebben jullie een idee wat ik als startsalaris kan vragen? Of waar ik erachter kan komen. Er zijn namelijk geen indicaties voor psychologen in het bedrijfsleven!!!

    BVD!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gineke

    Hoi, ik werk als hypothekersassistente bij een hypothekenadviesbureau (Jazeker, …). De adviseurs voeren de adviesgesprekken met de clienten en wij (assistentes) doen de gehele administratieve afhandeling om een hypotheek af te sluiten, houdt in: contact met client, geldverstrekker, notaris, makelaar, verzamelen stukken, postverwerking, telefoon, maar ook koffiezetten, kopieren, archiveren e.d. Ben 26 jaar en verdien E 1604,00 BRUTO en E 1221,00 NETTO, ben nu 2 jaar in dienst

  • B. Kokstoof

  • Michel

    GRAAG ALLEEN SERIEUZE REAKTIES, en jammer dat je zo laf bent een fake adres neer te zettenB. Kokstoof schreef: