mijn salaris en werk

  • Martijn

    Hallo,

    ik ben 20 jaar ben nu voor het eerste jaar in dienst als dtp'er.

    Dit houd in : het maken van folders, posters, visitekaartjes flyers etc. (Alles wat gedrukt is)

    (week bestaat uit 38 uur)

    Verdien 1080 euro bruto.

    Gr martijn

  • edwin

    Hallo;

    ik ben 30 jaar, en ben nu 10 maanden werkzaam als chefkok in een hostel.

    ik werk 38/40 uur per week, ook weekenden en onregelmatig en krijg hiervoor 1235,- netto betaald.

  • Sjaak

    Ben procesoperator, 28 jaar, 3 jaar ervaring 33 urige werkweek

    salaris: 2000 bruto + ploegendienst (28 %) 560 + andere toeslagen 100 = 2660 p.m. bruto.

    (moet daar ook 's nachts voor werken !)

  • lucy

    Hoi, ik werk “gewoon” in een (bloemen)winkel…23 uur verdeeld over 2 1/2 dag

    De hele dagen zijn behoorlijk lang…sta van smorgens 8 tot savonds 6 op de benen en is verder lichamelijk ook behoorlijk zwaar…..smorgens handel neerzetten, karren uit elkaar en savonds alles weer opladen…..Verder veel contact met klanten die met de dag chagrijniger worden,lijkt wel.

    maar goed, ondanks mijn geklaag, tot op zekere hoogte nog steeds met plezier naar werk…..niet in de laatste plaats door het goeie en gezellige contact met collega"s. Zeker niet omn belangrijk. Ik ben 45 jaar en verdien in deze sector 730,00 netto per maand.

    groetjes…….

  • ron

    hallo allemaal ik ben kraandrijver in de haven van Amsterdam loop 3 ploegen dienst dat is een week dag een week nacht en een week avonddienst we krijgen geen reiskosten maar wel stof toeslag per maand verdien ik 2450 euro netto en op jaarbasis incl vakgeld 46000 euro brutto Sjaak schreef:

    >

    > Ben procesoperator, 28 jaar, 3 jaar ervaring 33 urige werkweek

    > salaris: 2000 bruto + ploegendienst (28 %) 560 + andere

    > toeslagen 100 = 2660 p.m. bruto.

    > (moet daar ook 's nachts voor werken !)

  • Jan

    Leuk hoor, zo de salarissen van allerlij mensen te vergelijken!

    Nou, ik ben 34 jaar, werkzaam bij de onderhoudsafdeling in een chemisch bedrijf, in dagdienst, 40 uur/week, dagdienst, 16 jaar ervaring >> €2670,- / maand +13e maand.

    Groetjes,

    Jan

  • Liesje

    binnendienst makelaarskantoor, 35 jaar, 40 uur per week en 1600 euro netto mee naar huis iedere maand.

  • debby

    hoi,

    ik werk op een reisburo. en verdien bij een 39 urige werkweek 1314 euro bruto. ik heb 2 jaar ervaring.

    Debby

  • Brenda

    Ik werk nu een paar maanden bij een organisatie die beurzen organiseerd.

    Ik heb mijn diploma net behaald en ben nu assistent-projectleiding. Ik ben begonnen met een salaris van 1383 euro netto per maand (22 jaar). Netto houd ik 1100 euro over.

  • Carla

    Hallo,

    Ik ben 34 jaar en werk sinds 5 jaar als secretaresse bij mijn huidige werkgever. Ik werk 24 uur per week en verdien daarmee 960 euro netto per maand.

    Groeten, Carla