mijn salaris en werk

  • marc

    Ik ben 34 jaar, sous-chef in een groot 5 sterren hotel.Ik verdien 2600 euro bruto ex zondagstoeslag.

    Wat verdient een chefkok in een groot 5 sterren hotel???

  • Dennis

    Hoi,

    inderdaad een leuk initiatief om salarissen te vermelden, dan wordt er tenminste niet zoveel gelogen als dat je het gewoon aan iemand vraagt. Ik ben 30 jaar, werk als Sales Manager bij een transportbedrijf, geef leiding aan 4 mensen, heb 5 jaar werkervaring in deze branche waarvan 2 jaar in deze functie. Ik verdien Euro 2500 bruto per maand en heb een auto van de zaak. En volgens alle salariskompassen die ik al heb geprobeerd zou dit zo'n 20% te weinig zijn. Zijn er mensen die hier een oordeel over hebben?

  • ilse

    Hoi ik ben productiemedewerker en werk 28,5 uur in de week en verdien daar 1430 euro brutto mee per 4 weken.

  • jodokus

    Goeiedag,

    23 jaar. 8 maand werkevaring.. en ben medewerker bij de afdeling expeditie.

    vrachtwagens lossen, bonnetjes maken. transport regelen. en doe dat 40 uur per week en krijg daarvoor 50€ per dag.. dus ongeveer 1100 per maand. dat is dus netto

  • rob

    Ik ben Rob,

    Ik ben werzaam als onderhoudsmonteur in een wasserij (technische dienst dus) ik werk 40 uur in de week, en krijg een 4 wekenloon (13e maand dus) Ik verdien hiermee ongeveer 2250 euro bruto per 4 weken, ofwel ongeveer 1550 euro netto per 4 weken. Veel mensen verkijken zich op die 13e maand, maar als ik het omreken naar hetzelfde salaris per maand kom ik op 2437 euro bruto, en 1706 euro netto per maand. Niet slecht vind ik van mezelf, voor 3 jaar werkervaring, alleen met mijn LTS-electro diploma'tje en 23 jaar…

  • daan

    hoi,

    ik ben 27 en werkzaam als vliegtuigmonteur bij een grote maatschappij, werk in 5 ploegendienst dag,avond,nacht weekend . verdien 1800 euro per maand netto

  • Rens

    Hallo,

    ik ben 27 jaar. Werkte eerst 2 jaar als vermogensbeheerder en nu 2 jaar als Risk Manager bij Pensioenfonds. Werk 40 uur in de week. Heb een WO diploma bedrijfseconomie en verdien 3200 euro per maand.

    Werkzaamheden: analyseren waarden effecten, fondsen, markten. Tevens adviserende functie naar management.

  • de Vries

    Hee Rens,

    Mag ik weten wat je startsalaris was? Ben net afgestudeerd WO Bedrijfseconomie en ben benieuwd wat op dit moment redelijk zou zijn om te vragen.

    Weet je wat bij jou in het bedrijf een normaal startsalaris voor een WO'er is?

    Rens schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > ik ben 27 jaar. Werkte eerst 2 jaar als vermogensbeheerder en

    > nu 2 jaar als Risk Manager bij Pensioenfonds. Werk 40 uur in

    > de week. Heb een WO diploma bedrijfseconomie en verdien 3200

    > euro per maand.

    > Werkzaamheden: analyseren waarden effecten, fondsen, markten.

    > Tevens adviserende functie naar management.