Treinmachinist NS

  • Hendrik

    Hallo,

    Ik zit nu in de 3rde klas van het HAVO. Ik ga misschien Natuur & Techniek kiezen. En dan de Maritieme kant op. Zou je eventueel ook je werk kunnen combineren. Bijvoorbeeld; Maritiem Officier en Machinist, want als Marof ben je zoveel weken weg en zoveel weken weer thuis. En dat weet ik dan nu al dat ik mij ga vervelen. Is dit mogelijk?

    Alvast bedankt!

    Groet,

    Hendrik

  • Matthieu

    Hallo! Ik vroeg me af of er bij machinist bij NSR meer verplichte vakken nodig zijn dan wiskunde? Ik doe nu ook HAVO maar ik vraag me af als ik alleen wiskunde kies ik dan verstandig bezig ben. Groetjes!

  • Sjoerd

    Hallo iedereen

    HELP!!!!! Ik zoek een baan als treinmachinist of rangeerder!!! Ik word in november 21 jaar en ik heb al een MBO diploma voor Vrachtwagenchauffeur. Maar mijn allergrootste droom is om treinmachinist te worden. Weet wie een vacature voor een opleidingsplek.

    Ik hoor het heel erg graag, Ik woon in Warmond.

    Mijn email adres is: gwvanrees@hotmail.com!!

  • Vincent Mepschen

    Goedenavond,

    Ik heb een vraag over de vooropleiding. Ik ben nog maar 16 jaar en doe nu Havo met Natuur en Techniek. Mij is nog niet helemaal duidelijk welke opleiding je er voor nodig bent. Wie weet dat wel/ of hoe het nu verder zal moeten?

    Vr, gr, Vincent

  • Aafko

    Anonymous

    Toevallig ben ik mcn.

    Mijn salaris is nu 3100 euro bruto,2000 netto incl. toeslagen

    Ik zit over 5 jaar aan mijn top kom dan op ongeveer 2400 netto.

  • Aafko

    Als je 3100 euro bruto hebt dan blijft er normaal gesproken ongeveer 2500 netto over